Geïrriteerde schaamstreek na het scheren.

Discussion in 'De lounge' started by Kletskoek, Feb 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb ook heel donkere haren en twijfelde vorig jaar al over de lumea. Je hoeft je haar er niet voor te laten groeien toch? Dat lijkt me ideaal... Ik heb vooral op mijn bikinilijn en bovenbenen erg donkere haren op een lichte huid, maar twijfel dan weer zo over de werking van zo'n apparaat... En doet het pijn?

2. linnim

linnim Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    2,027
    367
    83
    in nederland

Hier zweer ik ook bij. Heb de DNA for men. 1 flacon kost ongeveer 20euro en ik doe er een jaar mee.
    Ik ben nu met mijn 4e flacon bezig, sinds die tijd geen irritatie meer gehad

3. Syl72

Syl72 Bekend lid

Mar 14, 2008
    817
    176
    43
    Serieus, hier ook al genoemd...na het scheren insmeren met Sudocreme. Deze tip was al tijdens een eerder topic genoemd en het scheelt echt heel veel uitslag!

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Ik sloeg steil achterover van de prijs 😳 Maar wel een goeie investering dus?

5. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ik scheer nat onder de douche met wegwerpmesjes maar wel met de haargroei mee. Het is niet 100% glad maar zelden meer last van bultjes en ingegroeide haren.

Bij het douche gebruik ik trouwens wel een scrubspons en scrub het "daar" dus elke dag. Scheelt ook!

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113

je moet je haar ervoor afscheren zelfs! en dan daarna laseren.
    het ding kost ff in aanschaf flink geld, maar het scheelt mij ontzettend veel geld in scheermessen en scheerschuim en spul omdaarna nog in te smeren... en daarbij scheelt het mij nog veel meer tijd,en het aller belangrijkste, ik heb in de zomer "gewoon" gladde benen zonder bultjes en ingegroeide haren!

ik gebruik een ouder model, gebruik het al een jaar of 2 en blijf het nu nog af en toe doen...

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik lees mee want scheren is hier een drama. Ik ben mooi voor een paar uur en daarna begint het te irriteren, de volgende dag lijkt het op een slachtveld.

Ik scheer onder de douche met gewone zeep, met scheergel, scheerschuim, douchegel of shampoo.. het maakt niet uit, het blijft crap, haha.

Zou zo'n ladyshave echt werken ?

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113

ladyshave werkte bij mij niet... met het epileer stuk doet het onwijs zeer:$ en als je het andere stuk erop zet scheer je het gewoon dus kan je morgen weer aan de slag...

9. fantasie

fantasie Actief lid

Jul 16, 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Ik heb het gewoon weg laten laseren.
    Niet alles maar bikinilijn en ong 2/3 daarnaast, ideaal.
    Niet duur, en pijnlijk ook niet echt..

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Een ladyshave is ook gewoon een electrisch scheerapparaat. Wat jij het is een epilerapparaat ;).

Met een ladyshave wordt het niet heel mooi glad nee, maar liever dat dan onder de pukkels zitten daar! Ben wel benieuwd naar die roller waar iemand het over had, maar heb al zoveel geprobeerd, dat ik er wel een beetje klaar mee ben ;)

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik vind weg lazeren best duur hoor. Waar heb jij het laten doen dan ? :)

12. Moli

Moli Niet meer actief

hier deze ook en idd geen irritaties/bultjes enz enz, Deze "scheergel" smeer in er na het afdrogen ook een beetje op en whala nergens last van.

13. Moli

Moli Niet meer actief

Die heb ik ook! vond die andere te zoetig:cool:

14. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ik scheer onder de douche, soms met cremespoeling, meestal met water (wel vaak eerst gescrubt). Daarna insmeren met zinkzalf van zwitsal, vind ik hier goed werken! Vaak ook nog één of twee keer daarna (bijv. 's ochtends en nog een keer 's avonds). Daarna geen last meer van.

Oh en wat ik ook vaak doe, is 's avonds scheren, insmeren en dan zonder onderbroek in bed, kan er ook minder irriteren! :)

Liefs,

15. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Brasilian wax is hèt antwoord! Ideaal. Mee begonnen tijdens m'n vorige zwangerschap, ik kon er niet meer bij op een gegeven moment. Ik ben helemaal om :)

16. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Ik heb dit een tijdje zelf gedaan. Echter teveel gedoe en had overal wax plakken.
    Nu doe ik het gewoon met het epileerapparaat. Niet geheel pijnloos maar als ik klaar ben en het resultaat weer babyzacht is dan heb ik het er helemaal voor over :D

Ik heb nog van die perineumolie over die ik had gekocht tijdens de zwangerschap. Heb hem tijdens de zwangerschap maar 2x gebruikt ofzo dus stond eigenlijk alleen maar stof te vangen. Nu doe ik altijd na het epileren meteen alles met die olie insmeren en dat helpt aanzienlijk!

17. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Haai ladys,
    Ik breek even in ;)
    Voor degene die de Philips lumea gebruiken, welke hebben jullie?
    Ik kan er geen wijs uitkomen..

18. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dit had Ik ook! Zoveel verschillende prijs categorieën ook... Wil er graag een hebben, maar 500 eu... ;). Ben benieuwd naar de reacties!

19. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heeft er nog iemand tips mtb de lumea?!

20. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

Nov 12, 2007
    1,068
    1
    38
    Ik had dit ook altijd, maar sinds ik elke dag tot om de dag scheer heb ik er geen last meer van.

Hier kwam het dus van te lang wachten met scheren. Ik gebruik verder niets en scheer me onder de douche

Share This Page