Ben het een beetje beu het gata echt nergens om, vorige week heeft schoonzus gebeld doen jullie mee met cadeau voor pa mijn schoonvader nee zegt mijn man we hebben zelf al wat gekocht was op dinsdagavond hij was vrijdag jarig. we hadden nog niets maar mijn man had al aangegeven dat hij niet mee wilde doen want hij vond het cadeau niets een gitaar s-pa heeft er al een paar en gebruikt ze 2 keer en ze belanden in de hoek en mijn man had een lekkere fles whiskey voor hem in gedachten daar haddenb ze hte al een paar keer samen over gehad. dus schoonzus belt nee we doen niet mee. oke geen probleem komen we vrijdag binnen zegt s-pa hebben jullie meegedaan met het cadeau en mijn choonzus roept gelijk nee ze hebben niet meegedaan hj krijgt zijn fles whiskey en leuke avond krijgen we gisterenavond een mailtje van de zwager dat we geld over moeten maken in verband met het cadeau, dus reageren van hebben duidelijk aangegeven dat we niet meededen hebben nog extra aan de telefoon gehad en hadden ons eigen cadeau nou net weer een mailtje ja en zo was het niet afgesproken en we deden het mket zijn allen, man heeft net mail terug gestuurd krijgt zijn zus niet te pakken van neem eerst maar eens kontakt op met je vrouw ik heb niet meegedaan betaal niets. hij is helemaal pissig nu
he bah! Krijg je gedonder om niks en je kunt er ook nog eens niks aan doen.. Pff hoop dat je sz wat normaler reageert
Het gaat echt nergens over nee. Ik zou gewoon niet meer reageren en mij houden aan dat we zelf al een cadeau hebben.
tja, gewoon volhouden en NIET betalen jullie hebben gezegd we doen niet mee... tegen je S-pa is ook gezegd dat jullie niet hebben mee betaald... dusja hebben ze pech..
pff, dat hebben we hier ook al een keer gehad. Hier was het drama al om het feit dat we niet meededen.
Bekende situatie, manlief zegt daarom nu bij voorbaat al nee als ze het weer vragen. Het kwam altijd op meer uit dan was afgesproken, anderen betaalden dan opeens niet mee of we zeiden nee en kregen vervolgens alsnog een mailtje "we krijgen zoveel van je" want "diegene weet al dat jullie ook meegedaan hebben" Hoop dat je zwager zijn vrouw (en eventueel S.pa) spreekt en dat dit rechtgezet word
oo nooit aan beginnen aan zulk soort dingen krijg je echt bonje van. Mare ik denk dat je schoonzus misschien niets heeft gezegd tegen haar man ?? misschien is het en zo'n type die doet wat ze wilt en de rest kan stikken ?? gewoon niet betalen jullie hebben meerdere malen aan gegevens dat jullie daar niet aan mee doen. xx
gaat denk ik een beetje langs elkaar heen daar ofzo, ik reageer nu ook gewoon niet meer we hebben ons zegje gedaan en klaar. heb net gekeken bij s-pa die heeft er een kaart bij gehad en daar staan onze namen ook niet op dus is toch duidelijk zat. doe voortaan voor wie dan ook zelf een cadeau
wat een gedoe zeg. idd gewoon niet betalen. jullie hebben het heel duidelijk aangegeven en ze hebben het ook begrepen dat jullie niet meededen. beetje jammer dat je er nu ook nog gezeur achteraf door krijgt