ik weet niet of het nu aan hyves of mn pc ligt...zal mn pc wel zijn...maar mijn hyves doet raar als ik op hyves kom dan blijft ie hangen. duurt een paar minutjes en dan krijg ik wit beeld en dan kan ik verder als ik dan een nieuwe pagina wat met hyves te maken heeft open dan krijg ik iedere keer hetzelfde... iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom? zoooo irri
Hahahaha ik had ook al een topic geopend over het raar doen van hyves. Bij mij diet ie het niet via Internet Explorer maar wel via Firefox. Misschien dat even proberen?
jij bent wel lekker bezig he, eerst je RTL4 nu je hyves Ik heb het niet, kan zijn dat je internet wat langzamer is vandaag!
ik wist dat toen ik dit ging plaatsen iemand daar iets van zou zeggen mn rtl doet het weer...zoals ik zei dat is maar een halve dag ofzo heel gek en ja mn hyves
Hyves heeft veel bugs. Ziet er allemaal wel mooi uit, maar er zit volgens mij geen echt professioneel team achter. Volgens mij alleen studenten en hobbyisten...
hier ook hoor! ben maar gestopt met hyven voor vndaag, word er alleen maar chago van als alles zo lang duurt..
hej hoe is ie bij jullie vandaag hier nog hetzelfde en ik word er niet bepaald vrolijk van :x iemand een oplossing!? wel melden hier he!
Bedoelen jullie dit: Boink! Er gaat iets niet helemaal goed. Probeer het nog een keer. Klik hier om terug te gaan naar de homepage. Bij mij doet Hyves ook raar...
Hahahahaha! Erg grappig. Dan krijg je over 3 weken een reactie dat ze het niet hebben kunnen naspelen en of het nu nog steeds slecht werkt...