Wachtlijst IVF bij VU

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Impy, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Impy

Impy Lid

24 feb 2009
    31
    0
    0
    Inmiddels zijn we helaas aan poging 5 IUI begonnen. We hebben totaal geen hoop meer dat deze behandelingen voor ons gaan werken. We zitten dus echt nu letterlijk alle 6 behandelingen uit. Daarna zullen we het IVF traject ingaan bij het VU. We lopen nu bij een streekziekenhuis en ik moet zeggen dat ze niet erg meedenken. Nu ben ik erg bang dat ze me pas na de 6e poging op de wachtlijst gaan zetten. En we zijn het wachten zo ontzettend zat. Om mezelf dus mentaal voor te bereiden ben ik benieuwd hoe lang die wachtlijst is bij het VU? Iemand hier mee bekend?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kon op Freya altijd een kijkje nemen. Zij hebben een overzicht met wachtlijsten (ik weet niet hoe up to date hij is hoor).
    Het klopte bij ons toen goed!

3. Impy

Impy Lid

24 feb 2009
    31
    0
    0
    Inmiddels contact gehad en er is geen wachtlijst. Na onze 6e poging mogen we in januari op eerste gesprek. Hopelijk is het niet nodig....

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Da's vreemd, ik heb eind oktober met de VU gebeld en toen kreeg ik te horen dat er een wachtlijst is van 3 maanden voor IVF ;).

5. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Is bij mij ook gezegd hoor, ik belde ook in oktober, we zouden pas in december terecht kunnen voor intake gesprek en dan zou het nog zo'n 3 maanden duren voor we met de behandeling konden starten.

Deel Deze Pagina