Daar ben ik benieuwd naar. En om welke reden? Of om welke reden juist niet? Ga je naar vaste adressen of cross je het hele land door? Komt u maar!
Gemiddeld 1x in de 2 maanden denk ik. Soms vaker, maar ook wel eens maanden niet. Soms samen als er iets te vieren valt, maar ook wel ik alleen met een vriendin. Hebben wel wat adresjes waar we dan het liefste heen gaan hier in de omgeving.
Wij gaan vaak met Valentijnsdag, onze verjaardagen, ons relatie jubileum en trouw jubileum. En zo af en toe eens tussendoor met gezin om met vrienden of familie. We gaan wel regelmatig naar hetzelfde eetcafé, maar zo af en toe ook wel eens ergens anders. Maar we blijven wel een beetje in de buurt.
Vrij weinig tegenwoordig, denk 1x per 3 maanden met man of vriendinnen. Op vakantie wel veel of met mijn werk af en toe. Maar ik houd ook gewoon niet van de lange zit, we ontbijten of lunchen wel regelmatig ergens. Er zitten hier in de straat al 2 leuke restaurantjes en om de hoek ook een, perfect!
Gemiddeld 1 x per 3 maand denk ik. Vaak met speciale gelegenheden zoals kerst, zoveel jaar samen, vakantie. Toevallig in mei 3 x uit eten geweest puur toeval. Wij bestellen daarnaast 1 a 2 keer per maand eten zoals sushi.
Bijna elke maand wel een keer. Of met vriendinnen, of met ons gezin samen met vrienden en hun kinderen, en af en toe samen met mijn man.
2 keer in het jaar denk ik... Ik ben opgegroeid in een gezin waar we 1 keer in de 5 jaar uit eten gingen. En bij mijn partner thuis konden ze het zich niet veroorloven. Dus we hebben het beide niet van huis uit meegekregen. Nu ga ik een keer met m'n partner of zus, en meestal een keer met vriendinnen. Met kerst ofzo.
Gemiddeld 1x per maand denk ik! En vaak in de buurt, soms eens wat anders! Net hoe het uit komt. Vaak met vrienden
minimaal 1x per week maar met dit lekkere weer ook wel 2 a 3x per week. Wij rijden net weg bij Loetje waar er een lekker biefstukje hebben gegeten. Gelegenheden, omdat het zondag is, omdat het mooi weer is, verjaardagen, dates met vrienden, geen gelegenheid nodig. Over het algemeen hebben we een tiental adresjes waar we het bij houden en waar we tussen afwisselen.
Meestal wel een paar keer per maand. Hebben wel een aantal vaste adressen. Heerlijk hoor zeker nu het weer is om buiten te zitten.
Echt uit eten zo’n 1/2x per jaar, altijd met familie en meestal omdat er wat te vieren valt. Ik ga wel vaker met vrienden of moeder even ergens wat eten/drinken. Met man samen nooit. Gewoon in de buurt dus vaak hetzelfde. Simpele restaurants, niet van dat luxe gedoe.
Oh dat verschilt ontzettend! Soms 3 keer in de maand, soms rustig 3 maanden niet. Meestal zijn we te lui om ons op te doffen en de deur uit te gaan en laten we wat bezorgen Dat is gemiddeld 1 keer per week
Voor degenen die het financieel lastig vinden: in sommige steden heb je de daghap. Voor een paar euro (meestal tussen de 7,50 en 15 euro excl drinken) heb je dan een lekkere maaltijd
Hier denk ik 1x per 2 maanden. Soms iets vaker als er bijvoorbeeld vakantie in zit. Als wij thuis zijn gaan wij altijd naar hetzelfde restaurant. Als wij ergens anders zijn dan meestal naar een griek of zo