ik moet nog zo'n 4 weken, en kom waarschijnlijk alleen in het huis te wonen. ik heb verder geen baan of opleiding. hoe moet ik dit gaan aanpakken? vanaf de dag dat ik dan alleen woon, moet ik ook huur betalen, maar zou niet weten hoe. nog een hoop te regelen dus. én een bevalling die nadert... wat moet ik doen? en hoe? wat is slim, handig. ik val trouwens onder het "werk en leeraanbod"
Beste Crazy angel, Om je vraag te beantwoorden heb ik nog aanvullende informatie van je nodig. Ontvang je op dit moment al een uitkering en wat voor uitkering? Bedoel je met ik val onder het werk en leeraanbod dat je een bijstandsuitkering ontvangt? Gaat het in jouw situatie om een aanvraag bijstandsuitkering? Schrijf je dan zo snel mogelijk in als werkzoekende op werk.nl en vul daar de uitkeringsaanvraag in. Ontvang je al een bijstandsuitkering? Neem dan contact met je gemeente op om je situatie te bespreken. Met vriendelijke groet, Ella UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare
ik ontvang geen uitkering. degene die alles betaalde gaat waarschijnlijk uit huis. ik ben onder de 27 dus ik kan geen bijstandsuitkering krijgen. ik denk dat ik zelf wel even naar het uwv ga..