Naar welke collega's een geb kaartje sturen. Nu werken er twee collega's tijdelijk bij een moeder bedrijf. Kleine kans dat 1 iemand daarvan nog terugkomt op de afdeling. Ik werk als secretaresse en stuur mijn afdeling waarvoor ik werk, 1 kaart. Maar moet ik ik de twee andere collega's ook een kaart sturen, de ene collega kan min of meer kan terugkomen. Er is al in principe al afscheid van hen genomen. Met 1 collega heb ik nig wel contact (die nog kan terug komen). Stuur ik 1 kaart naar hun beide of ieder apart of alleen naar privé adres naar collega waarmee ik nog contact heb? Met de andere collega heb ik ook niet zoveel en die komt ook niet meer terug op de afdeling. Alvast bedankt.
Ik zou je eigen gevoel hierin volgen. Zijn het leuke mensen, waar je een klik mee hebt? Waren ze betrokken bij jouw zwangerschap en wil je hen graag op de hoogte brengen van de geboorte van jullie kindje? Dan zou ik ze een kaart sturen. Als je eigenlijk 'niks' met ze hebt (echt alleen heel zakelijk contact), zou ik het niet doen.