Hallo, Ik wil graag me woonkamer een kleur geven. Weet niet zo goed wat voor kleur, dacht zelf aan lavendel kleur(is niet zeker). Nou dacht ik laat je woonkamer eens zien. Plaats een foto van je woonkamer en wie weet kan ik daar ideeen van opdoen. Alvast bedankt. ps ik heb nog geen topic hierover gevonden dus vandaar dat ik er 1 opende.
Wij hebben ook wit, dus geen kleur waar je wat aan hebt! Staat een klein foto-tje van in mijn album met mijn kids erop!
ik heb in de woonkamer een groene muur (appeltjes groen) en achter in de serre een rode muur (kus rood) heb er ff geen foto's van.
Wij hadden een lichtblauwe muur met een zwarte bank en dan leuke blauwige assocoires, nu hebben we (nadat we nieuwe plafonds hebben geplaatst) de muren grijs gemaakt en aangekleed met rode (wilde eerst groen) assocoires. ik had het niet verwacht, maar ziet heel prachtig uit.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... =huiskamer hier was al een keer eerder een topic over, kan je alvast gluren!
Hier ook 1 kusrode muur (kleur 'kus' van Flexa) Hiervoor was ie appeltjesgroen , deze week gaan we schilderen en veranderen enzo (ook de raambekleding moet eraan geloven), het wordt nu bruin, ik weet wat ik wil, maar heb de perfecte kleur bruin nog niet gevonden...
al mn muren zijn steenrood, maar ik wil het ook veranderen en denk dat ik naar bruin met creme ga, de Kenia-kleuren zeg maar, die natuurlijke tinten vind ik toch erg gezellig en tegelijk fris lijken en alles past erbij
Hier is de woonkamer grotendeels beige. Één hoek in de woonkamer is bruin. Verder zijn alle accesoires ook in deze kleuren.
wij hebben allemaal natuurprodukten bij de appeltjes groene muur. Dus donker bruine leren bank, houten vloer, teak tafeltjes, en de gordijnen hebben een zandkleur. fotolijstjes zijn van donker hout
1 muur, heel donker grijs, graniet van Histor geloof ik. Daartegen aan knalrood lak- tv kastje met daaboven zelfde hangkastje met de dvds erin. Overige muren zijn wit, maar ik zoek voor boven de bank nog een mooi knal schilderij!
en de laatste: zou ook wel een keer een andere kleur muur willen, maar dan zou ik het niet te donker doen, want heb al donkere meubelen. Mischien iets van beige achtig ofzo.
hoi hoi aangezien het andere topic "show je huiskamer" is gesloten, blaas ik deze maar even nieuw leven in. Heb eindelijk een digitale camera dus kan foto's maken Foto's staan in mijn album ! Liefs kaatje