reageren aub licht roze slijm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door music4life, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

wie heeft dit ook gehad,,ik heb het soms,en heel weinig,, heb wel menstruatie gevoelens

2. ravy

ravy Lid

18 mrt 2010
    44
    0
    0
    hilversum
    ik zou daar even de huis arts voor bellen wij kunnen wel zeggen het is niks maar straks is het anders.... succes

3. music4life

ik heb de vk gebeld die zei,,zolang je geen krampen hebt is het niet erg,er gingen bij haar geen alarmbellen rinkelen,,als het zo bleef mocht mn echo vervroegd worden

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik.
    Alleen ik krijg geen vervroegde echo daarom ga ik zaterdag een pretecho laten maken,ben zo onzeker.
    Ik heb het nu zo'n 5/6 keer gehad en ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger.
    Bij mij is het ook niet veel en het is er opeens en het is ook heel snel weer weg.
    Tegen mij hebben ze gezegt dat het waarschijnlijk adertjes in de vagina zijn die klappen.

5. music4life

ok hmm .kan je al zo vroeg een pretecho laten maken? ik wacht het maar af,,, zolang het niet voelt als mn vorige mk maak ik me niet teveel zorgen

6. ravy

ravy Lid

18 mrt 2010
    44
    0
    0
    hilversum
    goed dat je even gebeld hebt voel je je meteen wat zekerder toch...

7. music4life

nee haha ben zo bang

8. keizerin

Herkenbaar.

Ik ga naar Babyvision en die zeggen het goed te zien,dus dat hoop ik maar.
    Als ik maar een kloppend hartje zie dan ben ik blij.

9. keizerin

Had jij dit trouwens bij je 1ste zwangerschap?
    Ik niet en daarom word ik er zo onzeker van.
    Ik voel me trouwens wel echt zwanger.

10. music4life

nee bij allebei niet zelfs niet bij mk ik kreeg eerst gewoon heel erge buikpijn en bloed en verlies zelf,, van de gezonde zs wel bloed maar toen was k over de 13 wkn

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik herken dit wel. Ik ben nu zo'n 8 weken onderweg, maar heb al 2x ongeveer 5 dagen gekleurde uitvloeiing gehad bij het afvegen. Dus alleen bij het afvegen. Het is heel licht, dus heel lichtbruin meestal. Nu alweer 2 dagen niet.
    Volgens de VK is het niet erg zo lang je geen rood bloed verliest, maar altijd garantie tot de voordeur... ;)
    Morgenmiddag 1ste echo, dus afwachten maar.

12. music4life

meiden ik moet om 16:30 naar de vk voor een echo! wantik bloed weer

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb 2 keer bloedverlies gehad tot nu toe, gewoon een gesprongen vaatje.. zolang je geen pijn heb of krampen gaat het goed meis.
    Goed dat je toch een echo laat maken, haalt een stuk onzekerheid weg.
    Wij hebben gisteren een mooie echo gehad, alles zag er perfect uit.
    Hoop bij jou ook!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    oh meid, spannend. laat je iets weten?? (ik zit in dezelfde situatie, alleen wat meer en vaker bloedverlies gehad al:()

15. music4life

ik hoop uberhoupt dat ze iets zien ,,het is allemaal nog zo klein!

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Meestal zien ze echt iets met een week of 6.

Hier ook rozeverlies en bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap. Vooral in het eerste trimester. Toch was er niet altijd een oorzaak te vinden en de keren dat het wel een oorzaak had ( zoals gemeenschap, harder persen bij obstipatie) was de uitleg geruststellend, maar dat maakte nog niet dat ik gerustgesteld was!

Het hoeft niets te betekenen, maar het kán wel. Dat blijft gwoon zo lastig. En zo'n zwangerschap blijft een ding waar je toch moet leren om wat minder controle te willen hebben. Ik had veel lichamelijke klachten en dat was zwaar, maar nog moeilijker vond ik dat je dus zo ontzettend erbij staat en ernaar kijkt en zo weinig invloed hebt op wat er met en in je lijf gebeurt.

Succes vanmiddag!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    @hellen, had jij ook echt rood verlies??

18. music4life

het is meer geworden nu heb een maandverband in moeten doen,,heb het verder in mn onderug en menstruatie gevoelens

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jazeker! Moest ok maandverband in.
    Ik heb ook 3 maal een spoedecho gekregen. Maar er was telkens een vruchtje met hartactie zichtbaar, behalve op de allereerste ..toen was ik simpelweg te kort zwanger.

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    @hellen, kijk dar geeft de burger moed :)
    Ik heb nu 3 maal helderrood bloed verloren, a la bloedneus. Het drupte er gewoon uit. Daarna werd het bruin/rood en eindigt in bruin. Nu is het weer rood/bruin, maar maandverbandje is niet nodig. Inlegkruisje is genoef.
    Ik put weer moed uit jouw verhaal!

Deel Deze Pagina