Wat ik met dit topic wil, geen idee, denk van me afschrijven of horen dat iemand het herkent en het wel goed komt. gisteren middag ontdekte ik een flinke blauwe plek op mijn dijbeen zonder me te hebben gestoten. Ik dacht ik maak er een foto van dan weet ik morgen of het erger of minder is geworden. (Zie foto) en toen werd ik vanmorgen wakker en zat ik helemaal onder de blauwe plekken (zie collage) de collage is alleen van mijn benen maar heb ze ook op mijn voeten, armen en schouder en rug. ben zojuist bij de huisarts geweest en die heeft direct bloed af laten nemen en spoed erop gezet voor de uitslagen. Maar wat het kan zijn kon hij niet zeggen, kon van alles zijn. Op de vraag of het in ieder geval niet ernstig is kon hij ook nog niets zeggen. Nu ben ik dus bang. Ik word vanmiddag of uiterlijk morgen terug gebeld voor de uitslagen. Bah, kon er ook nog wel bij dit
Damn!!! Ik zou me ook het rambam schrikken!!! Ik hoop dat je snel een positief telefoontje krijgt en dat het niet ernstig is!! Dikke digitale knuffel!!!
Jeetje, daar zou ik ook erg ongerust van worden. Veel sterkte met wachten op de uitslag, ik hoop heel erg dat het meevalt!
Ik denk dat je niet anders kan doen als wachten en als je het nog niet deed , niet te veel googlen. Hopelijk snel uitslag.
Snap heel goed dat je ongerust bent! Ik ken iemand die dit ook gehad heeft, betrof wel een kindje, en daarbij was het een auto immuun ziekte.. weet even de naam niet meer alleen
Ik snap dat je heel erg schrikt! Heb je ook andere lichamelijke klachten? Slik je medicatie? Sterkte met wachten op de uitslag!
Wow het lijkt alsof je bont en blauw geslagen bent. Heb je ook andere klachten? Heel veel sterkte en dat het maar iets heeeel kleins mag zijn wat prima te behandelen is.
nee Google bewust niet op wat het kan zijn, heb net wel de lijst gegoogeld waarop allemaal bloed is geprikt.