Nare droom

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poohbear82, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Tot m'n mooie droom overgng in een nare rotdroom.
    Ik droomde dat ik bet 8 weken zwanger was en toen een bloeding kreeg. Eerst was ik er nog redelijk nuchter onder in de wetenschap dat het niks ernstigs hoeft te zijn.
    Maar het werd heftiger en bleef maar doorgaan. Ik raakte helemaal in paniek.... En toen ging m'n wekker...

Ik voel me nu al de hele dag zo rot en durf niet naar de wc te gaan en schrik van elk krampje. Bah, zo wil ik me helemaal niet voelen!

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat is meer een droom over je angsten..
    Je zit nog pril in je zwangerschap dus je bent heel bang dat er iets fout gaat.

Tuurlijk is zo'n droom nooit fijn, het geeft je ook onzekerheid van 'is het een voorspelling'

*knuf*

3. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Vervelend zeg..
    Heb zelf de afgelopen weken ook onnoemelijk veel keer gedroomd dat ik begon te bloeden enzo.
    Ondertussen 2 echo's gehad en een springlevend gezond kindje beide keren. Maak je dus niet al te veel zorgen, je droomt over je angsten, het is geen voorspelling!

4. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Maak je niet druk om zulke nare dromen deze heb ik ook gehad en dat mijn vriend vreemdging in mijn dromen zo stom allemaal want daar ben ik echt niet bang voor haha.
    Het kan misschien komen doordat je met veel dingen op een dag bezig bent en dat even te veel doet.

Probeer ook lekker je rust te pakken!

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Vervelend die dromen, ik droomde pas dat ik bevallen was en de baby was "vergeten", ze had al een dag geen drinken meer gehad:$ Echt niet leuk!

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    herkenbaar die dromen.
    ik ben deze zwangerschap al 2 keer ongesteld geworden (in dromenland)
    dan is het fijn wakker worden als je bed nog schoon is :D

bij mijn oudste had ik ook een paar keer dit soort dromen, het hoort er denk ik gewoon bij, helaas.

7. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Dank voor jullie geruststellende berichtjes.
    Toch zal ik blij zijn als ik dinsdag m'n eerste echo heb gehad en alles goed is. Nog een paar daagjes maar.

8. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik heb het ook, denk dat ik wel 3 keer per week zo'n droom heb die ik ook onthou. En dan word ik bang wakker en durf bijna niet naar de wc te gaan, maar gelukkig ben ik weer opgelucht als ik geen bloed zie. Maar het blijft voor een onbehaaglijk gevoel zorgen.

En alles is goed! Dus het zegt helemaal niks, zijn gewoon je angsten.

Deel Deze Pagina