Ervaringen HBO, film1 en Netflix

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mamishka, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Momenteel hebben wij een abonnement op HBO en film1 en betalen ons hier blauw aan ... Wij kijken graag naar films maar zoeken een goedkoper alternatief. Nu hoorde ik iets over Netflix. Kan je dat ook direct op je tv bekijken? Moet je daarvoor iets aan je tv verbinden?
    Heb je genoeg keuze?

Wij kijken graag samen een filmpje op de bank maar niet op de laptop ofzo dat wil ik niet.

Als het netflix niet word dan zullen we een keus moeten maken tussen HBO of film1 maarja daar kan ik ook weer moeilijk tussen kiezen..
    Welke van de 3 kanalen hebben julllie en bevalt het?

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Ik vind Netflix veel leuker dan HBO en Film1, omdat je gewoon zelf kunt bepalen waar je naar kijkt, en er ook zaken als series, documentaires en kinderprogramma's op te vinden zijn. Er komen ook steeds nieuwe dingen bij, ons bevalt het erg goed, en het is niet duur, ik dacht iets van 7 euro pm of zo. Je moet wel een tv die er voor geschikt is hebben, of een ander ontvanger. Wij bekijken het via een Appletv (op de gewone tv, maar kan ook evt op computer, iPad, enzv). Ik weet zelf niet welke andere mogelijkheden er zijn (allemaal geregeld door mijn man, lekker makkelijk :)), maar dat zal vast wel online te vinden zijn.

3. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik heb eerst Film1 er uit gegooid voor HBO, omdat ik vond dat er teveel herhaling was op film1 en te weinig vernieuwing was voor het geld. Toen een tijd HBO gehad, maar ook weinig vernieuwend. Nu heb ik Netflix en daar ben ik erg tevreden mee. Je hebt alleen niet de allernieuwste films of zo, maar ik heb zoiets van die kan ik dan ook wel weer op andere manieren bekijken.

Wij kijken het via de ps3. Daar zit een app op van Netflix. En je kunt ook een hdmi kabel gebruiken vanaf pc of laptop of zo om het op de tv te kijken. Verder kun je het dus kijken op de pc, tablet en telefoon.

4. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook netflix. Het kost 7,99 maar je kunt het 1 maand gratis proberen. Je kunt netflix op elk apparaat waar je internet op hebt kijken. Wij hebben het zelf via de Wii maar het kan ook via de ps3 of de Xbox360. Verder kun je het bekijken op he pc, laptop, tablet en smartphone. Er zijn diverse categorieën van drama tot comedy en van thrillers tot kinderfilms. Ook staan diverse series er (bijna) helemaal op. Er staat idd niet het nieuwste van het nieuwste op maar het wordt wel regelmatig aangevuld met nieuw aanbod. Je kunt het altijd eens een maand gratis proberen dan weet je of je het wat vind ;)

5. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Hier ook Netflix :)
    Wij kijken het via de Tv, kan ook via PS3 en telefoon ;) wij zijn er erg tevreden mee.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wij hebben ook netflix. Die stond ineens gewoon tussen de apps op de tv en hebben ons daar op aangemeld om gratis te proberen en nu hebben we het toch al een maand of 3, 4

Maar ik kijk het ook vaak op de ipad als ik aan het koken ben, of in bad :D

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier ook Netflix. Echt fijn er wordt dagelijks door vriend en kids op gekeken. Ikzelf ook weleens. Vind de series van Netflix zelf heel goed.

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben nu een paar maanden gratis HBO. Zitten wel wat leuke films bij, maar ook veel rommel. We gaan het zeker niet verlengen, maar als het is afgelopen gaan we Netflix proberen. Ben benieuwd.

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Netflix hier en kijk het via de xbox360. Maar zodra we tegen de hernieuwdatum komen ga ik het opzeggen. We hebben het vooral voor ons zoontje. En van de 5 dingen die hij kijkt zijn er 4 waarvan netflix de licentie niet heeft vernieuwd. Heb voor een deel al dvd's gekocht en ook gevraagd aan familie.

Al bij al als we netflix opzeggen dan kunnen we ook xbox gold (of hoe het ook heet) stopzetten.

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier ook netflix, maar het gaat er binnenkort absoluut uit. Series worden veel te laat ge-updated. Wij keken bijvoorbeeld Dexter. Er stonden 6 seizoenen op netflix, terwijl de hele serie van 8 seizoenen allang af was. Ja, inmiddels staat seizoen 7 er ook op, maar pas anderhalf jaar na het einde. Dat vind ik veel te lang duren.. En dat is met alle series die netflix aanbiedt..

Wij streamen rechtstreeks met onze xbmc van het internet. Niet altijd de allebeste kwaliteit, maar wel up to date..

11. Linnies2013

Linnies2013 Actief lid

18 jul 2013
    257
    106
    43
    Vrouw
    Wij zijn vanaf het begin super blij met Netflix! Voor een die-hard seriekijker zoals ik is het top. De nieuwste series kijk ik nog online maar kan zoveel oudere series of nog lopende series waar ik altijd nog een keer aan wilde beginnen nu kijken. In goede kwaliteit en met de keuze voor ondertitels.
    En het is heel logisch dat ze de nieuwste seizoenen nog niet hebben, dit is nog veel te kostbaar om aan te kopen. In de VS zijn ze wel up to date, daar hebben ze veel meer budget dan in ons kleine kikkerlandje. Wat je kan doen is een plug-in via Google Chrome downloaden en dan heb je ook toegang tot alle Amerikaanse Netflix series. Zelfde goede kwaliteit, wel helemaal up-to-date alleen geen Nederlandse ondertitels.
    Groot voordeel van Netflix in vergelijking met HBO en Film 1 is dat je kan kijken wat je wil, wanneer je wil. En dus niet aan een dag en tijd gebonden bent.

12. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

i love netflix!!! Echt ik kijk series, heerlijK!! En de kids vinden het ook top

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zie veel mensen zeggen dat je bij Film 1 niet kan kijken wat je wilt maar je hebt toch Film 1 on Demand? Wij wel in ieder geval, kunnen gewoon dus alles kijken wat we willen.

Ik vind het aanbod van Netflix verouderd, veel oudere films en dat vind ik zonde.

Nou haal ik voornamelijk nog de nieuwste films van ene piraten site ;) maar de rest kijk ik gewoon via Film 1.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Netflix is heerlijk, ben nu met califoriancation bezig maar ben bijna klaar en dan moet ik weer iets nieuws zoeken.

Hebben wel al enkele leuke series ontdekt door netflix maar het zou leuk zijn als ze ook de gewone series gaan toevoegen zoals the fresh prince of bel air, simpsons, friends,.... Zou wel leuk zijn.
    Of voor de kinderen samson, kabouter plop, teletubbies enz,...
    Hopelijk gaan ze snel meer toevoegen

Deel Deze Pagina