Het is heel erg de laatste tijd, gebakken spons , giftige brokken, ik heb nog niet gehoord dat het hier is, maar wel een stadje naast ons. Stelletje idioten die dat doen, prop daar een spons in en gooi er wat water bij
Aaah nee, wat erg Tiniedice! Is vroeger ook bij een kat van mn ouders gebeurd. Waarschijnlijk was het een buurman die een hekel aan katten had. Maar we hadden geen bewijs. Afschuwelijk hoe slecht mensen kunnen zijn, ik hoop echt dat karma bestaat!!
Afgelopen donderdag kwam mijn kat savonds binnen, helemaal hijgend en schuw. Mochten hem niet aanraken, vooral de buik niet. Ik dacht gelijk aan spons (woon dicht bij edelweis) en heb de dienstdoende dierenarts gebeld. Goddank geen spons maar waarschijnlijk van iemand een lobje gehad :x kan er nog zo kwaad om worden. Toen ik op google ging kijken voor symptomen typte ik dus 'gebakken spons' en als eerste suggestie stond er 'maken' en als tweede 'symptomen'. Tiniedice heel veel sterkte. De eikels :x
Wat erg Tiniedice! Gebakken spons, giftige brokken, als je zoiets doet ben je toch echt behoorlijk harteloos en zit er echt een steekje los bij je :x :x
Als ik het goed heb wonen jullie aan de andere kant van Nederland, ik woon in NH. Dus is het in een groot deel van Nederland.