Hallo, Ik heb dinsdag mij 12 weken echo gehad alles was goed! Me kindje was druk aant springen. Donderdag nacht moest ik naar de wc had zown steek onder in mn buik dat ik kruipend naar de wc moest had dit nog niet eerder gehad Ik wou doorspoelen en zag daar een stukje weefsel/bloed zoals ik ook wel eens bij mn ongesteldheid had ik voelde van onderen nog of er meer bloed was maar alleen dat stukje. Erg vreemd Ben toen toch maar weer gaan slapen en de volgende ochtend aan mijn vriend verteld. Maakte me nogal zorgen dus heb de huisarts gebeld ik kon gelijk terecht ze hadden van beneden gekeken daar was alles goed moest hierna in een potje plassen daaruit bleek dat er wel bloed in mijn urine zat! Hierop hebben ze me gewoon weer naar huis gestuurt en dat ik maar moest afwachten. Heb maandag een afspraak bij de gynacoloog. Ben zo bang dat dit iets van een miskraam is heb ook nog steeds last onder in mn buik maar verder geen bloed meer gehad?? Heeft iemand dit ook gehad. Voel me egt down! Groetjes x
Misschien zit het wel echt alleen in je urine en is het een blaasonsteking ofzo... Hebben ze daar niet op gecontroleerd bij de ha? Heb je verder ook geen krampen?En verder ook geen bloedverlies gehad? Ik weet t verder eigenlijk ook niet... Hoop voor je dat het helemaal goed zit!! Veel succes morgen!
Hier zou ik geen genoegen mee nemen. Het kan ook nog een BBZ zijn (dat er twee vruchtjes zijn waarvan er 1 niet op de goeie plek zit) maar een blaasontsteking is ook heel goed mogelijk, maar dan moet je dus zo spoedig mogelijk aan de antibiotica. Ik zou naar de huisartsenpost gaan, vandaag nog! Suus
Ze hadden ook op een blaasonsteking getest! Dat was er niet :s Ja die nacht kreeg ik egt erge buikkrampen nu wat minder gellukig en na dat verder geen bloed verlies aleen dat stukje dan. Ze hadden bij de echo alleen maar 1 kindje gezien dus een bbz zou niet kunnen denk ik. Maak me egt gek. Vind dit heel vreemd naja morgenvroeg kan ik bij de gynacoloog terecht!