Heeft er iemand ervaring(tips) voor het verven van een badkamer? Kun je bijvoorbeeld naast de tegels ook het bad zelf verven? Onze badkamer is in prima staat, alleen verschrikkelijk qua kleur.
Ik lees even mee. Bezig met een huis waarvan de badkamer opgeknapt moet worden maar de centen gaan het waarschijnlijk niet toelaten om gelijk nieuwe te doen.
Ik zou de tegels echt NIET verven. Onze douche in ons vorige huurhuis was dus geverfd. Nou wat een ramp. Elke poetsbeurt kwam er verf mee en langzaam kwam de slijtage waardoor je die lelijke ouderwetse tegels weer zag. Ik raad het je niet aan
Ik zou er nooit aan beginnen! De vorige bewoners van ons huis hebben de voegen bij de douche behandeld met voegenwit. Dit is een soort van verf om de voegen weer mooi wit te laten lijken. Dit hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat het beter eruit zag bij de verkoop. Na nog geen jaar begon dat spul los te laten en nog steeds komen er steeds stukjes van dat spul af als ik de badkamer schoonmaak. In november laten we nu onze hele badkamer vernieuwen.