Oeps en toen was ie kapot.. Verzekering??

Discussion in 'De lounge' started by Amigo1985, Dec 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Goedemorgen dames..

Mij is vanmorgen wat gebeurd!! Kan me zelf wel voor me kop slaan.. Kom net uit bed, wil me gaan douchen en dan leg ik de telefoon altijd op de overloop.. Iets te snel gedaan, valt ie de trap af tegen de muur aan.. Resultaat: beeldscherm naar de hiemalaja, allemaal kleuren streepen door het beeld heen.. Baal zo ontzettend.. Heb de telefoon net een jaar en ik moet er nog 2 jaar mee doen.. Het is Sony Ericsson van T-mobile.. Ik heb toen ik deze telefoon heb aangeschaft een verzekering erbij afgesloten voor geval van waterschade enzo.. Maar nu vraag ik me af of ze dit ook vergoeden.. Heb nu geen tijd om de verzekeringpapieren erbij te pakken, dat doe ik vanavond even.. Maar heeft iemand misschien ervaring hiermee en wordt dit door die verzekering vergoed??

Grrrrrrr balen balen balen :x

2. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Die telefoon verzekeringen slaan nergens op vind ik. Ik heb ook eens gehad dat mijn scherm niks meer deed. Dus terug naar de vodafone winkel. En moest alsnog een bedrag voorbetalen van of 45 of 80 euro. Dan bedrag moest zowiezo eerst betaald worden voordat ze de telefoon gingen repareren. En ze moesten ook nog eens nakijken of het wel onder de verzekering viel. Al met al had ik zoiets ik koop wel een prepaid telefoon en doe daar mijn eigen simkaart in want dat was alsnog goedkoper.

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ow jee dat voorspelt niet veel goeds.. Ik betaald per 3 maanden 20 euro aan verzekering.. Dus dat komt toch per jaar neer op een 80 euro..

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    telefoon laten verzekeren moet je nooit doen..je kunt beter zelf ieder maand dat geld aan de kant zetten want ik heb vaak wat aan de telefoon gehad en echt bijna niks valt onder de verzekering! ik denk niet dat dit onder de verzekering valt...helaas:(

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

Jul 26, 2009
    1,679
    0
    36
    Female
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier precies hetzelfde als mamabeer. Zo'n verzekering dekt meestal helemaal niks :(. Ze weten het altijd zo te draaien dat het er niet binnen valt. Ik heb ook m'n mobiel wel eens laten vallen, kreeg ik niet vergoed.
    Toen hebben we gezegd dat een vriend van mij het per ongeluk had gedaan en toen kregen we het via zijn WA verzekering wél vergoed :D gheghe. Niet eerlijk, maar goed, zij zijn ook niet eerlijk!!

Ik sluit dus ook nooit meer een telefoonverzekering af maar zet een bedragje apart per maand voor evt. zulke dingen!

Laat je even weten wat de verzekering zegt?? Ik ben heel benieuwd en hopelijk heb jij wel veel geluk! Ik duim voor je.

Liefs Lara

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb ooit een keer waterschade gehad met mijn phone. Ik heb een KPN gold verzekering of zoiets :( (€ 7,99 per maand) en ik kreeg een hele nieuwe telefoon zonder extra kosten etc..

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ja het bovenste wat je schrijft ben ik ook van plan als de verzekering het niet dekt.. Ik moet nog 2 jaar met deze foon en hij kost in de winkel rond de 500 euro, dus dat ga ik echt niet uitgeven.. Geloof wel dat ik zowiezo een eigen risico heb, maar dat is iets van 30 euro geloof ik..

Ik moet er nu vandaar.. Heb het formulier van de verzekering gevonden dat ga ik op het werk eens even uitspitten..

Jullie horen van me!

8. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mijn scherm was ook kapot van mn vorige mobiel.
    T-mobile gebelt, mocht hem opsturen, paar dagen later kreeg ik een 'nieuwe' terug.
    Ik weet niet of dat nu nog zo is, waren toen nog meer mankementen aan die telefoon, camera ging soms aan als je hem gewoon neerlegde.
    Bij mij deden ze er iig niet moeilijk over. Hoop dat dat nog zo is en dat je gewoon een 'nieuwe' krijgt.

9. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,042
    1,860
    113
    Provincie Groningen
    Wat vervelend meid!
    Tja dat is het risico als je een 3 jarig abbonement afsluit.
    De telefoons van tegenwoordig kunnen echt nog heel weinig hebben. En veel telefoons met uitgebreide elektronica gaan niet eens meer 3 jaar mee :(
    Misschien een tip voor de volgende keer....sluit een sim only abbonement af en koop zelf een telefoon. Scheelt echt onzettend veel geld.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik verleng eigenlijk altijd alleen maar voor 1 jaar en zoek dan de leukste gratis telefoon uit die daarbij te krijgen is, hoef toch nooit de allernieuwste luxte dingen, gaat me tot nog toe prima af :)

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb ook een abbo bij tmobile en ook verzekerd. 20 nov is mijn iphone op de grond gevallen en ik heb meteen proassist gebeld (verzekering) ze kwamen de tel dezelfde dag nog halen en ik heb een vervangend toestel gekregen. ik betaal precies evenveel verzekering als jij. je moet gewoon even 0344636363 bellen en je verhaal doen. komt allemaal goed, hij is ook verzekerd tegen vallen.

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    vind het echt vreemd dat je zo'n uitspraken doet terwijl je niks van de verzekering af weet waar TS en ik voor verzekerd zijn. Voor vallen is je tel zeker wel verzekerd, tenminste wel bij verzekering van TMobile.

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik had een verzekering die volgens hun in de winkel alles dekte en daar ging ik dus vanuit ik kreeg de papieren mee en daar stond het ook in na weet ik hoeveel dingen aan de telefoon gehad en iedere keer kreeg ik een ander lulverhaal te horen dat het daarom toch weer niet in de verzekering zat terwijl het wel op papier stond. En een vriendin van mij had precies hetzelfde

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik had mn telefoon in de drank gelegt in de vakantie , eerlijk gezegt en kreeg gewoon n nieuwe ! :D

15. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    als je alleen verzekerd bent voor waterschade gooi je hem gewoon even in het bad en dan krijg je ook een nieuwe ;)
    en anders krijg je zo en zo een nieuwe, die van mij is vorige week 3 hoog naar beneden gegooid, door een grappig kindje, en kreeg ook een nieuwe :)

16. danip

danip Niet meer actief

Waarschijnlijk dekt je gewone inboedelverzekering het wel. En inderdaad die telefoonverzekeringen zijn onzin. De dingen die er dan wel onder vallen worden ook gedekt door je inboedelverz. En voor de rest is bijna alles uitgesloten. Maar probeer het maar bij je inboedel, ik denk dat het daar wel onder valt (afhankelijk van de maatschappij natuurlijk)

17. danip

danip Niet meer actief

Voor vallen ben je al gedekt door je inboedelverz. Dus dan is het gewoon dubbel. Waarschijnlijk zit er ook nog een clausule op, dat als de inboedel het ook dekt, dat die dan voor gaat. ;) waardeloos dus

18. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Noem dat maar grappig! :D
    Ik denk dat je er zo niks van kan zeggen. Ligt helemaal aan de clausule van de verzekering die is afgesloten. En hoe moeilijk ze gaan doen.

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dus de verzekering van mijn telefoon heeft mijn tel voor niks meegenomen. :(;)

Ze hebben mijn tel opgehaald en ik krijg hem binnen nu en vier weken terug, gerapareerd of een nieuwe. Ik heb eerst gebeld, dan hadden ze me echt wel verteld dat ik mijn inboedelverzekering hiervoor moest hebben hoor. lijkt me raar dat ze moeite doen om het ding op te komen halen, een vervangende te geven en dan alsnog gaan zeggen. Nee mevrouw uw inboedelverzekering gaat voor??

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik denk dat het wel vergoed wordt. Volgens mij heb ik de zelfde verzekering als jij en Krokus. En bij mij wordt het wel vergoed als jehem op de grond/in de wc ofzo laat valen. Hij wordt gerepareerd of jwe krijgt een nieuwe weet wel omdat het een iPhone is dat dit 4 weken kan duren

Share This Page