Hallo dames, Misschien iemand die mij kan helpen??? Mijn moeder heeft een Siamese kater chocolate point. Hij is 6.5 jaar oud en kan goed met honden, katten maar is ook super lief voor kinderen. Wij zoeken een goede nieuwe plek voor hem ivm de allergie van mijn dochtertje. Ze is vaak bij oma en komt er elke keer snip verkouden vandaan. Afgelopen weekend geprobeerd hem op te sluiten maar ook dat werkt niet. Met pijn in ons hart moeten we dus een iemand zien te vinden die hem waardeerd en die van hem kan houden!!! Is er iemand die mij hiermee kan helpen??? Liefs
Hoihoi, Hier ook iemand die gek is van katten! Helaas kunnen we pas per 01-02-2013 een kat in huis nemen i.v.m. andere woning. Mocht je dan nog opzoek zijn dan staat onze deur wagenwijd open voor hem!
Hij is prachtig! We hebben zelf al 2 katten (1 siamees look a like) en 3 vind mijn man echt niet goed. Ik zal even rondvragen ken veel mensen met katten.
Mijn neefjes reageren ook allergisch op de katten van mijn ouders. Zij krijgen voordat ze naar mijn ouders gaan eerst een drankje en dit helpt supergoed! Heb je daar al eens naar gekeken?
Ik moet overleggen met mijn man, ik woon in de buurt in ieder geval, en we hebben een heilige birmaan dame, en haar maatje is onlangs niet meer terug gekomen naar huis. Is hij kattenbakzindelijk? JE mag mij ook wel een pb sturen anders.
Hopelijk vind je een liefdevol huis voor hem! Ik heb zelf 2 Ragdolls en ben echt kattengek. Helaas vindt mijn man 2 katten meer dan genoeg. Als ik de reacties hier lees, ben ik ervan overtuigd dat hij een goed huisje krijgt. Succes!
Wat een cutie-pie zeg! We hebben hier 2 britse kortharen. Niet op zoek naar nog een kattenbeessie, maar mocht je geen plekje vinden wel geïnteresseerd; het lijkt me een echte knuffel!
Prachtige kat zeg. Hier vinden jullie wel een huisje voor. Beetje jammer dat als iemand voor zijn huis-tuin- en keuken kat een nieuw baasje zoekt niemand plaats heeft. Nu al tig reacties. Geen zin in ruzie hoor, maar het valt me op.
Er komt dinsdag iemand kennismaken met hem en ons. Mochten deze mensen zich bedenken laat ik het weten. Het is ook echt een knuffel kontje!! Op de ene foto ligt hij op mijn zwangere buik hihi Hij heeft een erg intense band met mijn dochter maar zíj is erg allergisch voor hem Het laatste wat ik wil is dat hij weg gaat maar gezondheid van dochter gaat voor! !
Dacht ff kijken naar de foto Maar nu ik je verhaal lees.. Wij hebben zelf ook een siamees, maar dat maakt verder neit uit En ons zoontje is vanaf bijna zijn geboorte verkouden/snotterig Het is eigenlijk nooit opgehouden.. Hoe ben jij er achter gekomen dat het allergie was? Was het alleen als ze naar oma gingen?
Wat een liefje !!! Ik zou hem zo in huis nemen, wil graag een vriendje voor mijn poes, die nog altijd opzoek is naar haar vriendje die alweer een jaar of 5 dood is. Helaas is de afstand te ver Succes met het vinden van een goed baasje !!
Mag ik dat een beetje gezeur vinden? Als je op zoek bent naar een roze maxi cosi neem je toch ook geen genoegen met een zwarte omdat die toevallig aangeboden wordt? Als je een Duitse herder wil, dan neem je toch ook geen genoegen met een vuilnisbakkenras omdat die toevallig aangeboden wordt? Ja. Ik wil alleen een raskat idd, ik heb zelf een raskat, altijd raskatten gehad, en nee, ik wil dus geen HTK kat. Sommige mensen kiezen gewoon liever voor een raskat, ik dus ook. Dat mag toch ook gewoon? Als je je dan toch druk wilt maken, kun je je beter druk maken over al die mensen die hun HTK katten niet laten helpen, waardoor ieder jaar de asiels weer volstromen met gedumpte katten en kittens. Of druk maken over mensen die dus liever kiezen voor een gratis af te halen kitten uit zo'n oeps-nestje, dan geld te betalen voor een asielkat/kitten of herplaatser die al maanden wacht op een nieuw baasje. Verder ook geen zin in ruzie hoor, maar voelde mij aangesproken, dus wilde even reageren.