Wij hebben zo'n heerlijke hond die lekker door de modder banjert en dan op je bed springt terwijl je net al je beddengoed eraf gehaald hebt om het te wassen. Gevolg: Een zwarte tijk ipv een witte en een hoop zand. Deze ochtend begint al goed dus:x De hond slaapt niet op bed, komt niet op onze kamer maar omdat ik zo stom ben geweest om de deur open te laten staan heeft ze het er maar lekker van genomen. Ik heb de tijk eraf gehaald maar het past niet in de wasmachine, ons matras is van maat 160*200. Iemand een idee hoe ik dit schoon kan krijgen? Baal echt gigantisch!
Hoe past die dan niet in de wasmachine? Die van mij zijn 220/180 ofzo en passen prima? Anders stomerij oid, kunnen ze vast wel wat mee
buren, vrienden of familie met een 7 a 8 kg machine? zou dat even proberen anders wasserette. want dat word te zwaar om op de hand te doen.
IK heb een machiene voor 8 kg en dat past wel maar die van jou zal dan kleiner zijn vermoed ik? of iemand vinden met een grote machiene of naar de stomerij brengen.
Ik bracht de tijk (het tijk?) 2x per jaar alrijd naar de stomerij, paste ook niet in mijn machine en na 1x op de hand te hebben geprobeerd was de lol er snel vanaf
Die van mij heb ik in de wasserette gewassen in een 12 kilo wasmachine.. Mijn moeder heeft een 7 kilo maar daar paste hij ook niet in.. De stomerij was 45 euro en de wasserette 7 euro.. Alleen eigen wasmiddel meenemen.,
Wasserette is het dus. Dan gaan we daar naar op zoek. Wij hebben een gevoerde tijk, een behoorlijk zwaar rot ding. Na het warme weer heb ik hem op de hand gewassen in mijn bad maar dat doe ik nooit meer! Wat een karwei zeg! Wij hebben een normale Bosch wasmachine maar daar past hij echt niet in (ook niet afzonderlijk van elkaar). Hij is ook heel stug. Ik ga eens bellen naar de wasserette en stomerij. Thanks voor het mee denken!