iemand die deze pc leek kan helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    Ik heb een nokia lumia 1320 en ik heb daar muziek op staan wat ik stream via spotify. is er een mogelijkheid om dit ook op een sd kaart te zetten voor in mn auto? Het gaat echt alleen om een sd kaart. iets anders kan er niet in

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    voor zover ik weet is spotify alleen op pc en telefoon te beluisteren.
    via telefoon in auto kan met een kabeltje in de radio en geloof ik ook met bluetooth

3. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    muziek dat op spotify staat kan je helaas niet op een SD zetten. Is enkel te beluisteren via pc, telefoon of tablet. Wel zou je muziek van cd's (downloads) op een SD kunnen zetten.

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik dacht dat je premium nodig had om ze te downloaden. Ik zou het even via google uitzoeken.

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik heb laatst een refund gekregen voor spotify omdat ik maar voor premium bleef betalen terwijl spotify mijn account weer gratis had gezet.. Tja.. Ik download gewoon wat ik offline wil horen of als je er echt voor wil betalen dan kun je natuurlijk ook nog albums en of nummers kopen via itunes en als je dan je itunes account aanhoudt dan kun je het thuis en in de auto luisteren..

6. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    als je een autoradio hebt waarmee je ook kunt bellen, dan kun je de nr's offline zetten en dan streamen naar je autoradio.

Dit al al met een radio van €40,-. Zoiets goedkoops heb ik in mijn koekblik autootje namelijk.

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ik kan als mijn telefoon verbonden is met de auto gewoon spotify afspelen. Ik hoef de nummers niet eerst offline te zetten trouwens.

Deel Deze Pagina