Wat is de een na nieuwste Samsung telefoon? Wij hebben zelf altijd IPhone, maar mijn zoon is bijna jarig en hij krijgt een telefoon, wij willen geen iPhone geven dus gaan we voor een Samsung maar welke is de een na nieuwste? De nieuwste is volgens mij die je kan in klappen?
Je bedoelt de flip denk ik. Ja dat is wel een nieuwe maar er zijn ook nog wel andere nieuwe samsungs. Mijn dochter neemt straks de nieuwste flip. Daar kun je ook leuke extra's bij krijgen zoals hoesjes en sieraden. Maar dat is voor je zoon denk ik minder belangrijk ( of misschien houdt hij daar ook van kan ook) Ik heb zelf altijd een A serie. Een middenklasser. Hier staat veel info over de verschillende modellen. https://www.coolblue.nl/advies/samsung-galaxy-j-a-of-s-serie.html
Er zijn zoveel soorten, dat de een na nieuwste wat lastig te zeggen is. Maar denk dat je voor de s serie dan bij s21 (fe) uitkomt.
Mijn schoonpa heeft de A (52) geloof ik een redelijk goedkoop toestel wat toch veel kan. Zelf heb ik de S21 en volgens mij is de S22 de opvolger voordat de flip kwam. Persoonlijk zou ik een A geven, betaalbaar ook met een goedkoop abonnement. Als je al bij Ziggo en Vodafone zit krijg je voor het 3de abonnement nog wel een leuke korting.
Samsung heeft verschillende lijnen. Je hebt de galaxy S serie, dat is zeg maar het vlaggenschip. De laatste is nu de S22, S22 + en S22 ultra. Die daaronder is de s21 en dan de s20 met dezelfde 3 opties. Ik heb de s20+ en die houdt zich verrassend goed tegenover de s21 + en de s22+. De middenmoot is de A serie, de nieuwst is de A53. Je hebt ook de M serie, die is nog meer prijsbewust (zoals ze zelf zeggen). Naast deze 3 lijnen heb je de flip lijn die dubbelklapt in de breedte. De nieuwst is de flip 3. En je hebt de fold, die dubbelklapt in de lengte, de fold 3 is daar ook de nieuwste.