Twijfel over gastouder

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Jubbos, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

Ik ben vandaag bij een mogelijke gastouder voor ons zoontje geweest. De locatie is perfect, de gastouder is zeer vriendelijk en ook bekwaam denk ik maar.... het ruikt er in huis niet fris er hangt echt een vies geurtje, nu weet ik dus niet of ik mijn zoontje er naar toe moet brengen.

Groetjes,

Mamalous

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Als je gevoel zegt dat je het niet moet doen, doe het dan niet! Wij hebben ook verschillende gesprekken gehad met eventuele gastouders en we hebben net zolang gezocht totdat we er wel 1 troffen waar we een goed gevoel bij hadden. Ik weet dat gastouders niet voor het oprapen liggen, maar ik zou niet bij de eerste de beste mijn kind achter laten. En de twijfel blijft trouwens toch nog wel hoor, ook al heb je wel een goed gevoel. Je laat je kind toch achter bij iemand die je helemaal niet kent. Veel succes ermee!

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Als je twijfelt: niet doen! Het gaat om je kind en om je eigen gemoedsrust. Als jij het idee hebt dat je kind daar niet goed zit, zit jij straks niet lekker op je werk. Als je gaat werken, moet je echt het vertrouwen hebben dat er goed voor je kindje gezorgd wordt, zodat je het echt los kunt laten.

4. Cill23

Cill23 Lid

24 nov 2008
    52
    0
    0
    amsterdam
    bij twijfel zal ik er niet aan beginnen...ik denk dat je direct een prettig gevoel meot hebben en meteen het idee moet hebben dat je kindje daar op de juiste plek is.
    met een rot gevoel op je werk zitten, omdat je twijfelt of d eopvang voor je kind wel goed is, dat lijkt me niks.

ik zal dan toch nog even verder kijken denk ik.

succes

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wij hebben inderdaad verder gezocht en een vreselijk lieve gastouder gevonden!

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zag het huis er ook vies uit of hing er alleen een vies luchtje?
    Bijv een natte jas lucht kan ook erg stinken, maar wil niets zeggen over viesheid.

7. Cill23

Cill23 Lid

24 nov 2008
    52
    0
    0
    amsterdam
    Fijn dat jullie een lieve gastouder voor jullie kindje hebben gevonden!!

Liefs

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Inderdaad bij twijfel nooit aan beginnen. Dan zit je straks met rotgevoel op je werk en ik weet niet hoe makkelijk je dan weer bij een andere gastouder terug kan?

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Het huis zag er iig niet zo schoon uit als mijn eigen huis..
    Nee het was echt een onprettige lucht..

10. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Bah, wijst erop dat die persoon z'n huis niet goed lucht en dat is best ongezond.

Heb laatst het boek "Hoe schoon is jouw huis" gelezen, dus ik ben beetje extreem schoonmakerig hahaha, sorry hoor.

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Als ik het goed heb kreeg ik pasgeleden een mailtje van jou wat bij mij de doorslag gaf over deze GO?

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    wij hebben vorige maand om die reden een gastouder gewijgerd... de vrouw zelf was ok... al denk ik wel dat je huis een afspiegeling is van hoe je zelf een beetje in elkaar steekt... het was er gewoon echt ranzig... gore zwarte troep en plukken hondehaar op alle plinten, alle dingen die in huis stonden stoffig en het stonk er... er lag een heel erv vies en smoezelig vloerkleed en er was duidelijk al heel lang niet gestofzuigt....

het viel me ook tegen dat het gastouderbureau daar niet wat meer bovenop zit.... ik ben geen sopmiep, en haat het huishouden... maar met een kleintje moet het gewoon schoon zijn... ik moest er niet aan denken dat josfien daar over de grond zou gaan kruipen..

dus ik heb het gastouderbureau erop aangesproken en die had het ook al gezien... en gaf me gelijk

nu hebben we een leuke vrouw met een gezellig schoon huis waar ik haar met een volledig goed gevoel achter kan laten

bij twijfel niet doen!!!!

gr Jose

Deel Deze Pagina