dag meiden , ben al van het begin onrustig heb bijna geen symptonen af en toe moe soms misselijk wel hele tijd gevoelige(.)(.) maar ook niet overdreven erg..nu heb ik alleen nog maar gevoelige (.) dus werd laatste dagen helemaal nerveus en werd vanochtend wakker met het gevoel het leeft niet meer .. dus heb ik voor een pretecho gebeld hield het niet langer moest anders tot 30 jan wachten .. dus morgen om half twee een afspraak gemaakt erg spannend wist niet dat zwanger zijn zo eng kon zijn .. dus ben benieuwd of mijn intuitie juist is wat ik hoop van niet...
Jeetje ik hoop toch maar dat alles goed is.. Maar het komt vaak voor in deze periode dat vrouwen hun intuitie verwarren met hun angst. Hopelijk is dat bij jou het geval.. Sterkte in ieder geval morgen en we; fijn dat je zo snel terecht kunt
Jeetje dat is niet leuk dat jeje zo zorgen maakt, ik hoop dat morgen bij de echo jou kan laten zien dat alles goed is, succes
bedankt voor jullie lieve reacties! ik laat het jullie morgen weten hoe het is gegaan ... toch fijn dat pretecho"s bestaan ...
succes Enne, ik ben nu 15 wkn en heb praktisch nergens last van gehad, er zijn dus ook gelukkigen onder ons twinny
BEN ZO BLIJ ALLES GAAT PERFECT BEN ZO OPGELUCHT!BEN ZELFS NOG VERDER DAN VERWACHT SUPER BEDANKT VOOR ALLE REACTIES ! DUS MEIDEN WEINIG SYMPTONEN ZEGT NIKS!
Wat ben ik blij voor je! Ik ben ook zo iemand die heel onzeker was, doordat ik ook helemaal geen 'kwaaltjes' heb... Gelukkig zijn er echo's, zodat we ons niet teveel zorgen gaan maken!
ja ik verheug me ook op de 24e als we het hartje weer mogen horen, aangezien de kwaaltjes hier al weken ver te zoeken zijn...... Fijn dat je geruststelling hebt gekregen.... Twinny
DANK JULLIE WEL ALLEMAAL! NU NOG DRIE WEEKJES EN DAN BEN IK 12 WEKEN DAN GA IK PAS ECHT GENIETEN HOOP IK!
Die kwaaltjes willen niets zeggen Er zijn vrouwen die gewoon blijven overgeven en pijnlijke borsten hebben als ze een missed abortion hebben gehad. Wil niet pessimistisch doen of zo. Blij dat het goed gaat meis, optimisme blijven houden! Baby voelt het als je bang/onzeker/depri bent.
Tycoon, heb je een pretecho aangevraagd? Of gevraagd of je een echo kon hebben? Ik heb nl. hetzelfde als jou, ook echo aangevraagd en ze deden het gewoon niet. Ja kon de afspraak wel verzetten, maar dan heb ik met 8 weken een afspraak en dan niet meer tot 20 weken. Ik vind dit zo raar, ze deden zo onvriendelijk. Het is ook niet mijn eigen verloskundige, maar een ander bureau die maken de echo's voor hun.
hoi bloempje , nee heb naar een pretecho praktijk gebeld in mijn regio die zijn ook vk waar ik ook ingeschreven sta en verteld dat ik me erg ongerust maakte en mocht de volgende dag komen maar hoefde ook niks te betalen dus was gewoon een hele vriendelijke daad van die vrouw want normaal gesproken doen ze dit ook niet ... dus heb geluk gehad . ik hoop dat je ook geluk heb en vraag wat rond succes meid ! groetjes
dat is erg aardig zeg! Bij ons zit ook zo'n bureau in de buurt. Maar zou ik dan eerst de VK moeten bellen en kan ik rechtstreeks naar dat bureau bellen?