herkenbaar bij mij stond er toen een nr in wat te traceren was naar.. weet ik niet meer wat.. via via geprobeerd te bellen waren namelijk heel veel klachten via internet over te vinden.. Er was toen niks aan te doen provider kon het nr ook niet blokkeren.. (BIZAR !! maar waar tenminste zeiden ze) maar moest t afwachten ging vanzelf over. tis hoogst waarschijnlijk dus callcenter.. geen zorgen maken. irritant maar niet gevaarlijk
Handig om te vragen is... als je contact hebt. Hoevaak ze al gebeld hebben. Meestal zien ze dat in het systeem.
wordt zelf ookal heel de week zo lastig gevallen. als ik opneem hoor ik gerommel en ineens zegt hij dan "als je door wilt gaan toets 1"ja dag hang dus gewoon meteen op.
Ik heb het ook gehad. Werd steeds precies om een bepaalde tijd gebeld (steeds om precies het uur volgens mij) en als ik oppakte ook steeds een getik. Dit hield na een week geloof ik op. Was best raar....
Ik heb het ook gehad, bleek dat ik per abuis sos noodoproep had ingeschakeld. Dan ging mijn telefoon om de zoveel tijd over. Heel irritant.
ik heb het ook, word gebeld de ene keer hoor ik niets, en de andere keer vaag gepraat wat ik niet kan verstaan met veel ruis, en weer een andere keer ook een soort getik
heb het 2 weken terug gehad.. om het uur gebeld... rare geluiden, soms niks... hield na een dag of 3 op.
ik ben 3 jaar lang door een anoniem nummer gebeld. als ik dan opnam dan hing ie gelijk weer op. soms wel 10x per dag en op verschillende tijden (zelfs 's nachts) Politie erover gebeld, maar die konden niets doen. volgens hun kon het ook een technische storing van een andere telefoon zijn die dan een nr belt (uit zichzelf???????????????????) hij gaf als tip niet meer op te nemen als ik een anoniem nr zag. Ik ben afgelopen dec verhuisd en geen last meer. Ben zo blij dat het voorbij is want je haalt je van alles in je hoofd maar kunt er niets tegen doen.
heb het ook een tijdje gehad, dat bleek de fake-call functie op mijn telefoon te zijn die een beetje gek werd.. misschien heeft hij die ook op zn telefoon en kun je die uitschakelen?