Hallo allemaal Afgelopen donderdag is mijn laatste menstruatie dag geweest. Nu heb ik vandaag bloed verlies Hoe kan dit?????
Dit is de 5e dag pas mijn cyclussen schommelen van 28,33 & 36 dagen. Maar heb een ovulatie test gedaan en was negatief. Wel benieuwd wat dat bloed verlies geweest is
Gisteren was de 5e dag van je cyclus? Ben je normaal dan maar 1 dag ongesteld? Want zou het niet nog een laatste beetje van je menstruatie kunnen zijn?
O haha ik begrijp je verkeerd. Afgelopen donderdag was de laatste dag van mijn menstruatie dat was dag 6. Nu ben ik 5 dagen niet ongesteld dus gewoon het normale weer en nu gisteren na het plassen bloed verlies en vanmorgen weer
Haha ik dacht al . Maar dan zit je nu op cd 11 en dan zou het kunnen dat je een ovulatie bloeding hebt gehad. Het zou wel erg vroeg zijn, maar het kan wel. Oh lees nu dat je een negatieve ovulatie test hebt gehad. Dan weet ik het ook even niet . Heb je alleen vanmorgen bloedverlies gehad of verder op de dag ook nog?
Dat kan gewoon een tussentijdse bloeding of spotting zijn (zoek maar op op Internet). Dat kan je zo ineens krijgen. Maak je geen zorgen.
Ik heb het vandaag ook weer gehad. Iedere keer na het plassen zie ik het. Gisterenavond Nog 1x Daarna "Geblust" En Vanmorgen Weer. Ik heb normaal nooit last na het klussen en gisterenochtend was gewoon spontaan. Erg gek
Maar nu is mijn vraag, ik zou rond dag 10 van mijn cyclus kunnen proberen met ovulatie testen heeft dat nu ook zin? En heb het even opgezocht het lijkt inderdaad op spotting