Wij zijn op zoek naar een vouwdeur, er zit nu een gewone deur maar daarachter staat de wasmachine en droogtrommel en dat is gewoon heel krap! Nou zijn we al flink aan het googelen geweest naar een vouwdeur maar we kunnen niks vinden. Iemand enig idee??
Wij hadden hem in het vorige huis ook bij de badkamer omdat de deur naar binnen open ging en we achter de deur de wasmachine gingen plaatsen. Wij hebben de deur toen gewoon bij een bouwmarkt gekocht... dat is al bijna 8 jaar geleden maar volgens mij moeten ze die nog wel ergens verkopen. op internet kan ik zo snel het volgende vinden voor je bijvoorbeeld deze wel gevonden Bruynzeel vouwdeuren wij hadden volgens mij ook zo'n bruynzeel Vouwdeuren of is dit niet wat je bedoelt?
mijn ex heeft er 1 in de badkamer. ze zijn erg handig en duurzaam. hij heeft hem van de bouwmarkt maar vertelde dat het gulden teken is vervangen door het euroteken toen hij ze laatst toevallig weer zag staan. dus ze zijn "iets"duurder geworden. kweet de prijs ff niet meer, sorrie.
Wij zaten er ook aan te denken en hebben gewoon gekeken bij de bouwmarkt.In ons geval de karwei.Daar begint het met prijzen vanaf 40 euro.Dan heb je wel een hele simpele. Wij hebben echter gekozen om van de deur een schuifdeur te maken,maar daar moet je natuurlijk wel de ruimte voor hebben.
Bedankt, wij hebben daar geen ruimte voor een schuifdeur, want aan de ene kant zit een kachel en de waterleidingen aan de andere kant. Ja die op Buynzeel hadden wij ook gezien, maar daar staan helemaal geen prijzen bij (handig)
En een gordijn is niks want ik wil soms even wat dicht kunnen doen, mocht de wasmachine s'avonds aan staan En dat de jongens daar dan niet heen kunnen, meestal zal hij wel open staan, maar vind het wel fijn als er soms even wat dicht kan
Bedoel je zo'n 'frommeldeur'? Die hebben wij ook eentje in huis. Kun je kopen bij de gamma. Volgens mij zijn die dan ook van Bruynzeel. De goedkoopste is rond de 40 euro en daarna gaat het hard omhoog.
Wij zouden ook voor een mooie deur gaan als die van 40,- en kwam al snel uit boven het dubbel en anders wel boven de 100,- Vond het mooi die deuren alleen hebben al zo veel gestoken in de kinder kamer dat we gekozen hebben om van de gewone deur een schuifdeur te maken.
Wij willen ook een mooie witte, voor de keuken. We willen graag een klein eethoekje in de keuken zetten en dat kan niet door de openzwaaiende deur
Of zijn van die louvre deurtjes misschien wat voor je? Die nemen ook niet zo heel veel ruimte in als een gewone deur.