Hellp! Hij is gevallen! :-(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Laika, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem probeert al een tijdje te lopen en soms maakt hij goede valpartijen. Vandaag viel hij met zijn gezicht op onze hard-houten-vloer. Krijsen, bloeden. Hij helemaal onder, ik helemaal onder. Hij bloedt nu al een paar uurtjes en hij heeft een dikke lip. Ik heb de huisartenpost gebeld en hun raadden me aan om ijklontjes tegen zijn mond te houden of een waterijs te geven, maar dat laat hij niet toe. Ik vind het zo zielig voor hem en ik weet niet wat ik nog meer kan doen. Wie heeft nog meer adviezen?

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Als hij nu al een hele tijd bloedt zou ik toch ff de hap terug bellen.
    Normaal zou het toch na 10 min dicht moeten zijn.
    Verder heb ik geen tips voor je...sorry!

Knuff voor je ventje.

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik zou ook nog even de hap bellen.
    Heel erg veel sterkte met je kleintje.

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hij heeft een tijdje niet meer gebloed, er kwam wat stolsel uit zijn mond en daarna was het over. Die vrouw van de hap zei dat ik hem waterijsjes moest geven, maar echt op zo'n toon dat ik haar voor zulke domme dingen niet lastig moet vallen. Hij eet en drinkt goed, maar ik ben me echt rotgeschrokken. Ik hoop dat het nu goed blijft gaan. Bedankt voor jullie reacties :) .

5. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Mijn moeder liet ons vroeger dan altijd melkprodukten drinken, lekker koud en schijnt goed te zijn voor het genezen!

Suc6 ermee (ik ben er ook steeds bang voor, denk dat we toch moeten wennen aan val- en stootpartijen... :( )

Groetjes Six

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Dank je wel Six, dat ga ik zeker doen. Melk heb ik altijd in huis, dus dat is lekker makkelijk. :D

7. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Wat ook helpt is suiker op de lip smeren. Dit neemt het bloed op waardoor het sneller stolt.

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    vasthouden en een washand met daarin ijsklontjes op de lip houden om zwelling te voorkomen, meer kan je niet doen, wil de kleine het echt niet, tja dan is de lip morgen dikker dan wanneer je het wl had gemogen, veel andere opties zijn er niet...

gr.smoekie

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Bedankt voor jullie reacties. Het ziet er goed uit vanochtend, mijn kleine man heeft Angelina Jolie's lippen ;) . Gisteravond nog een beetje bloed, maar de nacht ging goed.

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Gelukkig dat de nacht goed is gegaan.
    Hopen maar dat de dikke lippen weer snel weg trekken :D

Deel Deze Pagina