Nog maar minder dan 100 dagen!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by 2g4e, Aug 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Woehoeeeeee!!! Vandaag nog maar 99 dagen tot mijn uitgerekende datum!!! Zijn er nog meer meiden die nog minder dan 100 dagen moeten? Voelt echt heerlijk al ik naar mijn banner kijk en er staan niet langer 3 cijfers meer tot mijn uitgerekende datum!!! 8)

2. 4days

4days Niet meer actief

Nou hier nog maar 19 dagen! :D Dus dat schiet ook al op.

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wow dus het kan bij jou al zo komen? Spannend hoor! Hoe voel je je?

4. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    jaa ik ook..nog maar 59 dagen!! (en misschien gaan ze hem eerder halen dus dan nog minder)

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O Silly jij nog maar 59 en misschien wel minder! Lekker hoor!!! En je kindje wordt dan eerder gehaald i.v.m. de groei? Goh mag het denk ik niet zeggen maar ik zou het helemaal niet erg vinden als mijn kindje ook eerder gehaald zou worden hoor! Moet voorlopig nog wel even blijven zitten hoor maar met 38 weken teken ik ervoor... Maar misschien moet ik nu wel tot 42 weken wachten omdat ik dit heb gezegd hihi...

6. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

Feb 7, 2010
    857
    273
    63
    Female
    Spannend allemaal hé, ons kindje werd vorige maand 25 cm geschat en woog al 450g. Morgen mogen we eindelijk terug naar de gyn, ik ben benieuwd!!

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Grietje: Jij nog 90 dagen officieel gezien. Kijk dat komt al wat meer bij mij in de buurt... Ben ik niet de enige die nog ff moet wachten hihi...

8. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    ff kijken hoeveel ik er nog "moet"....;)

9. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    ja ik hoop dat ie gewoon uit zichzelf komt, maar goed als het niet anders kan, kan het niet anders. met 29 weken woog ie 1600 gram en hij woog vorige week met 30 weken al 1900 gram!!(met de echo, tis een schatting natuurlijk. ze kunnen er 200 gram meer of minder naast zitten vertelde ze) dus ik weet niet wat ie gaat wegen tegen de tijd dat ik moet gaan bevallen, dus 2 weken eerder is dan niet zo heel erg :p

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Jaaaaa, ik ook! Ook nog 99 dagen :D , we zijn op dezelfde dag uitgerekend!

Wát een mijlpaal he?!

En stiekem hoop ik ook dat ze al eerder komt hoor. Zwanger zijn is niet echt mijn hobby heb ik inmiddels ontdekt!

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hey jij bent een daggie eerder dan mij!!!

12. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Lijkt me ook inderdaad geen pretje als je een peuter eruit moet persen hihi... Ik was 47 centimeter met de bevalling maar mijn mannetje was 54 centimeter!!! Ben erg benieuwd wat het bij ons gaat worden.
    Hier een foto van mijn buik met 24 weken... Zegt niks natuurlijk maar af en toe denk ik dat er al een peuter inzit! Hihi!!!

13. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ook jouw eerste kindje toch? we zijn precies even ver, maar mijn buik is wel iets kleiner nog.... Ach, dat schijnt allemaal met lichaamsbouw en genen te maken te hebben, dus maak je nog maar niet druk!

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja inderdaad ons eerste kindje! Maar m'n buik zit me nu al af en toe in de weg hoor! 's Nachts slaap ik echt slecht want de kleine meid voert hele acrobatische manoeuvres uit in mijn buik! Maar jij bent inderdaad even ver... Heb jij niet een foto?! Ben nou ook benieuwd naar jouw buikie?!

15. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Kan me voorstellen dat je buik in de weg zit! Bij mij ook wel hoor, met bukken en ook zeker met slapen!
    Hmmm, nee, nog geen foto, sorry! Is juist leuk om te vergelijken, dus zal eens aan het mannetje vragen of hij er een gaat maken!

Las ik nou ergens dat jij gestopt bent met werken vanwege al teveel fysieke klachten? Gaat het verder goed?

16. sweetty

sweetty Lid

Dec 11, 2009
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D.....ik moet nog maar 1 dag, ben morgen uitgerekend!!!!
    ik wil tegen iedereen zeggen, lekker genieten, want de tijd gaat echt mega snel:)

17. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    nee ze zeggen dat de grootte van je buik niks zegt, maar mijn buik is toch ook niet klein :p tis bij mij ook mn 1e kindje. ik woog zelf bij mn geboorte 8 pond en mn vriend maar 6 pond. aangezien de grootte erfelijk is, heeft ie dat waarschijnlijk van mij :D

18. Lady26

Lady26 Bekend lid

Feb 10, 2010
    638
    2
    18
    Female
    Groningen
    Zo jij hebt een flinke buik voor 24 weken wel heel mooi rond! :D

Ik moet nog maar 50 dagen :D:D gaat lekker snel jippie!!

Liefs

19. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Klopt! Ik had al vrij snel last van bekkenklachten en toen ik met 21 weken ofzo een langdurige harde buik had, werd mij door de vk geadviseerd om een stapje terug te doen. Normaal werk ik 4 dagen van 09.30 - 17.00 en nu 4 dagen van 09.30 - 15.00. Ik heb nu vakantie maar het kan zijn dat dit nog voor mijn verlof wat verder wordt afgebouwd. Ligt er een beetje aan of de klachten erger worden ja of nee.

En ga jij inderdaad je mannetje maar eens vragen om een foto te maken want dat is wel leuk om te vergelijken.

20. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wow lekker hoor!!! Kans is volgens mij heel klein dat het kindje op de uitgerekende datum komt maar het einde is in ieder geval in zicht voor je!! Succes!

Share This Page