hallo, Ik moest gisteravond naar de wc en daar verloor ik een druppeltje bloed echt zo klein dat je gewoon zou denken dat het een adertje is.. en toenet weer.. maar dan wat minder het is wel heel licht/roze bloed Ik weet niet wat ik nu moet doen moet ik de verloskundige bellen? want straks is het weekend en kan ik helemaal nergens heen. sorry voor al t gezeik maar mn mk begon ook zo :x fay
Ik zou toch even de VK bellen, al is het maar omdat die je misschien zo weer gerust kan stellen. Ik heb zelf ook bruin/rozeverlies gehad in het begin van mijn zwangerschap dus het is niet altijd slecht nieuws.
Al het gezeik? Nou, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. A) Is het geen gezeik B) is het logisch dat je er onzeker van wordt. Ik zou persoonlijk de VK even bellen. Zij kan vertellen wat het beste voor je is. En eventueel geruststellen of een afspraak maken. Succes.. Knuffel
Ik vind mezelf nogal zeikerig, hihi maargoed het is niet niks dat van de vorige keer en k wil dat dit kindje bij me blijft Ik heb me vriend gesmst.. misschien slecht.. maar ik kan niet meer bellen :S en me vriend heeft de phone mee dus denk dat die ff voor me heen belt of zo naar huis komt.. het is echt weinig maar zoals Chiggy zegt het hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn.. maar ja als je t al een keer gehad heb en dat wel slecht nieuws was.. pff dan raak je toch onzeker..
Gewoon BELLEN zodra het kan miss bij buuren ofzo? ik had meteen aan de telefoon gehangen geen risico's lopen met je kleine wondertje hoor!
i know maar ik kan niet meer bellen hoe stom en hoe onhandig ook. maar me vriend is voor me bellen die is hier nu niet.. die is te werk.. maar ik heb m het spoed nr gegeven ze zijn nu niet meer bereikbaar is dat erg??
Ze zijn nu niet meer bereikbaar??? Spoednummer hoort toch altijd bereikbaar te zijn? Hoop voor je dat het goed gaat! Misschien kunnen ze je een extra echo geven om te kijken hoe het is met de baby.
ik bedoelde dus.. het gewone nummer is niet bereikbaar maar spoednr wel en of het dan asociaal zal zijn als ik bijv. nu het spoednr zou bellen. maar goed het nr is gebelt.. ze is nu onderweg naar een bevalling toe en met 2 a 3 uurtjes is ze weer terug en dan belt ze ff terug voor een afspraak voor zometeen.
lieverd je hebt bloed in een prille zwangerschap. je hebt al een mk gehad.. Natuurlijk maak je je druk. Inderdaad (laten)bellen en dit is nou precies zoiets waar dat spoed nummer voor bestaat..niet zo bang zijn om te bellen. Spoednummer bellen mag altijd als jij je ongerust maakt ergens over!
Ik denk dan weer van.. ja er zouden mensen maar moeten bevallen en dan zit ik daar doorheen te bellen weet je wel. maar me vriend heeft gebelt en hij zei dat ze straks terug bel dat ik vanmiddag dan ff heen mag. ik hoop dat het kindj enog actief is met 10 weken en 3 dagen echo bewoog het super veel! en vorige keer sliep het.. kan niet geloven dat t nu helemaal niets meer doet voel soms wel druk op me buik pf mja dat hebk vaker mja nu met bloed pff. en het is echt niet zoveel hoor!! maar ja zo begon het de vorige keer.. ik bid en hoop dat het goed zit en het weer naar me zwaait
had gisteravond wel heeel veel krampen mja dat hebk vaker als gevolg :diaree ( sorry ) en gister lag ik op de bank en wou ik wat van tafel pakken en inene een hartstikke klap onder in me buik of er wat geknapt was ofzo.. het schoot helemaal door naar me vagina.. misschien daarvan wat gescheurd? een spiertje ofzo. ben nu lekker rustig aan. aan het doen en zie t vanmiddag wel.. het is zo niet leuk dit hoop dat ik met een mooi vooruitzicht het weekend in kan gaan
Het zou best kunnen dat er een adertje gesprongen is ofzo... Laten we dat maar hopen! Ik hoop voor je dat straks blijkt dat alles goed is met je kleintje... Sterkte met afwachten!
even een nieuwtje. net geen bloed gehad met het afvegen.. maar als ik loop voel ik getrek en gesteek.. ik weet niet wat dat is.. misschien gewoon de groei waardoor er een adertje is gebarsten ofzo? nou ja. ik ben benieuwd hoelaat ik mag.. en ik laat het hier gelijk weten
Heb je geen angelsound trouwens? Heb hier vanaf de 6e week echt erge bloedingen gehad. Heb toen gelijk zo'n ding aangeschaft
die heb ik wel maar tot nu toe nog steeds geen hartje gehoord.. helaas.. wel veel gerommel enz. zal mooi geweest zijn als ik t hartje al mooi kon horen nu. vorige week bij een echo bij t echobureau had ik wel t hartje gehoord 164 was de hartslag..en met me angelsound kan k niet eens wat horen hihi
Dan nog weet je of het goed zit hier athans wel. Als ik geen hartje kon vinden dan hoorde ik wel een zoef geluid. Als het je darmen zijn voel je het terwijl je het hoort Hopelijk stelt het je dan voor even gerust! En wie weet vin dje nu wel een hartje. Lekker laag zoeken net boven je schaambot.