Ik ben benieuwd hoe vaak jullie je baby'tje voelen. Soms voel ik het een hele dag, zelfs redelijk hard en vandaag slechts enkele zachte plopjes.
Mijn oudste voelde ik nog niet eens op die termijn. Jongste wel en idd wisselende dagen rond die tijd. Doordat ze nog zoveel ruimte hebben kunnen ze overal heen. Als mini met de voeten richting je rug trapt voel je dat niet of minder. Geen zorgen maken hoor.
Ik voelde deze zwangerschap de baby rond dat termijn nog niet dagelijks. Alleen wel geregeld plopjes maar soms een dag of 2 dagen niks. De baby is dan nog zo klein en heeft alle ruimte nog.
Bij mij begon ik haar af en toe te voelen rond die tijd , ik heb placenta aan de voorkant en voel haar alleen als ze hard schopt, op echo zie ik haar bewegen en voel dan niks
Bij de eerste en tweede maar af en toe Bij de derde en nu bij deze vierde in de ochtend en avond vaak wel aardig, dan is hij lekker druk, maar soms ook een dag waarbij ik denk goh hij is rustig vandaag,
Ik voel de baby deze zwangerschap sinds ongeveer 15/16 weken en sinds deze week eigenlijk elke dag wel een paar keer. Mijn dochter voelde ik ookal vroeg maar wel erg weinig. Ook later in de zwangerschap voelde ik haar niet veel. Hopelijk nu wel.
Ik zit er nog een paar dagen onder, maar hier verschilt het heel erg. Soms een dag helemaal niet, soms op een dag zes keer meerdere minischopjes achter elkaar.
Rond die tijd hooguit een paar keer per week heel ietsje als ik op bed lag. Vanaf een week of 24 was het bij mij echt dagelijkse kost
Vanaf 16 weken voelde ik gekriebel en dat is steeds sterker geworden. Zo erg dat ik er van moet lachen, zo erg kriebelt het. Als de 1 begint, begint de ander vaak ook. Voel ze wel elke dag. Maar misschien is het bij een tweeling anders, omdat ze de ruimte moeten deken.