kan dit ook een symptoom zijn van zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby Girl, 7 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Girl

    Baby Girl Lid

    7 sep 2005
    51
    0
    0
    Sales and Event Fastliner
    ODK
    hoi dian

    mijn menstruatie is ongeveer 3/4 dagen geleden gedaan.maar heb daarna nog gevrijd met mijn verloofde.

    vandaag heb ik iets proberen te eten.het ging in het begin goed maar daarna had ik een raar gevoel in mijn maag en daarna een kramp in mijn baarmoeder of eierstok.het voelde alsof je baarmoeder of je eierstok zich samentrekken.is dit normaal?heb ook een gevoel dat mijn borsten klein beetje opgezwollen zijn.maar mijn navel voelt ook een beetje hard aan als ik erop duw.het is raar maar het lijkt alsof ik een stukje van mijn navelstreng kan voelen.mijn baarmoeder voelt ook een beetje zwaar en dik aan.het probleem is dat ik de zwangerschapstest niet vertrouw.
    kan je me hiermee helpen?

    xxx baby girl
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Babygirl, kan het niet zo zijn dat je wat verkeerds hebt gegeten of dat je vriend misschien iets te ruw te werk is gegaan?

    Ik heb zelf bijvoorbeeld als ik bepaalde dingen eet dikwijls last van een opgezwollen buik (ben er nog niet uit of dat een voedselintolerantie is of een spastische darm), dan lijk ik aan het eind van de dag wel vier maanden zwanger en dan heb ik enorm veel kramp.
    En heel af en toe heb ik wel eens kramp na een onstuimige vrijpartij.

    Groetjes, Wendy
     

Deel Deze Pagina