Hallo Gisteren zag ik op televisie een film, het was een triller over een vrouw die was beschuldig van moord op haar echtgenoot . Zij probeerde haar onschuld te bewijzen, en tijdens haar speurtocht kwam ze erachter dat ze haar man totaal niet kende. Hij was zeer bazig (maar niet agressief) en kende geen tegenspraak, hij zorgde voor alles maar dan zonder te overleggen. Hij kocht de kleren, het boeken, de interieur ... alles , en wou alleen voor iemand zorgen... zo deed hij met zijn moeder, zijn vrouw en zijn minnares - een hoertje die niet wou onderdanig zijn... en dat buide hem. Hij wou voor haar zorgen ( hij had geen sex met haar) dus toen ze wou onafhankelijk blijven , had hij nog meer zijn best gedaan om haar te" tam" te maken. Maar hij houd van zijn vrouw, zij was zijn voorbeeld , ze stemde mat alles toe, droeg door hem gekochte kleren, laas zijn boeken, ect.... Om de verhaal kort te maken...aan het einde vroeg de weduwe de minnares waarom deed hij zo, zij was toch volgens hem DE perfecte vrouw. Ten ze het hoertje : weet jij dat niet? Manen willen macht en als je die aan hun geeft... zoeken ze een ander "object".... Ik vraag me af, of het echt zo is, hoe denken jullie er over? Groetjes! Sima
Er zijn zeker mannen zijn die zich verheven voelen boven vrouwen maar er zijn genoeg vrouwen die zich ook LATEN onderdrukken! Die vinden het wel makkelijk zo,dat er voor hun gedacht wordt. Als ik een man zou tegenkomen die mij zo zou behandelen was ik toch heel snel weg! Ik heb een eigen stel hersens en die gebruik ik ook
Ik denk dat mannen eerder behoefte hebben aan macht dan vrouwen. sommige vrouwen `willen` inderdaad onderdrukt worden, maar meestal is daar dan wel een reden voor, bijvoorbeeld een jeugdtrauma. dat heeft niet zoveel met hersens hebben te maken, denk ik. (uitzonderingen natuurlijk daargelaten) maar mannen hechten niet voor niets over het algemeen meer waarde aan auto´s en hoge werk functies
Mwhoehaha sorry ik dacht even dat dit topic ging over een of ander geloof dat manen(als in maan) de macht wouden overnemen..
nou hier in dit huis wilt mijn man echt niet de macht.... heb het eerder hiero nee grappie, ben blij dat het hier echt nooit te merken is.... het is maar net hoe je het bekijkt, maar als mijn man toch tot de conclusie komt dat hij de macht wilt hebben moet hij maar heel gauw een ander deurtje binnen gaan, want hier gaat zijn macht niet werken
hihi dacht ook al aan een maan en heksen en dergelijke.. de maan aan de macht, moet niet gekker worden