Ik ben 35 en ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger! Het was ronde 4 voor ons. Ben nu dus ruim een week over tijd en we hebben gister getest! yeh.. zwanger... Heb wel wat last van vage buikpijn, continue ongi gevoel of kleine steekjes links en rechts naast mijn navel. Ik heb steeds alleen maar zo'n zeurende buikpijn onderin. Net alsof ik ieder moment ongesteld kan worden... Maar ik ben verder niet misselijk ofzo. En heb ook niet echt last van mijn borsten. Vanaf wanneer in de zwangerschap ben je normaal gesproken misselijk?
Volgens mij vanaf dag 1 tot gemiddeld ongeveer 12 weken. De een de hele zwangerschap, de ander helemaal niet natuurlijk. Ik was precies op de dag van (wss) mijn innesteling opeens onwijs misselijk. Daarna wel iets minder geworden. Weet nog niet of ik zwanger ben, maar het voelt wel zo! Dit hier boven zie ik overal als richtlijn staan.
ik werd pas in de 7de week misselijk, geniet er maar van dat je niet misselijk bent hoor, lang niet iedereen is misselijk en lang niet iedereen is er met 12 weken vanaf, ik ben nog steeds misselijk met vlagen, de ene dag niet en de andere wel, trouwens nooit sochtends altijd smiddags of savonds... en natuurlijk GEFELICITEERD dat is het belangrijkste
Gefeliciteerd! Bij mij begon het vorige week, bij ruim 5 weken. Maar dan alleen nog maar met vlagen hoor, zonder spugen en vaak alleen overdag. Wordt wel steeds wat meer. Ook mijn borsten doen pas sinds paar dagen meer pijn. Hiervoor wel iets, maar merk nu duidelijk verschil dat het erger wordt. Vooral met slapen. Dus het kan allemaal nog komen, maar mss ook wel niet! Iedere zwangerschap is anders!
Ik werd vanaf week 6 misselijk .. En elke dag hang ik wel even boven het toilet ... Geloof me ik hoop niet dat je misselijk wordt..
Ik heb vorige zwangerschappen met HG gehad en ben 6 weken en 3 dagen zwanger heb op dit moment heel anders zwangerschapsymptomen volgens mij zou het een jongetje kunnen worden hahaha..ik heb een schattige dochters....
dat heb ik ook de dag dat mijn innestelling zou zijn was ik onwijs misselijk. Ik was op mijn werk en moest in de winkel gewoon een emmer neerzetten, omdat ik echt het gevoel had dat ik moest overgeven. Zelf weet ik nog niet dat of ik zwanger ben. Ik heb nu al 1,5 week ongi krampjes, moe, aders op mijn borsten en een beetje lichte bruine tepelhof. Voor de rest heb ik geen innestellingsbloeding gehad. Ik ben zelf heel nieuwsgierig, maar ik ga niet teveel hopen valt het straks allemaal tegen
Bij mij begon de misselijkheid toen ik ongeveer 6 weken zwanger was, en het heeft geduurd tot 14 weken, en daarna af en toe nog een keertje, maar lang niet zo erg als in het begin. Andere symptomen (vermoeidheid enzo) begonnen bij mij ook pas met 6 weken zwangerschap.
Nou dan wachten we het maar rustig af.. of hopen dat het niet komt, de misselijkheid natuurlijk.. Maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat misselijkheid tijdens de zwangerschap wel beter is tegen een miskraam ofzo.. Maar dat kan een fabeltje zijn. Ik vind het nog steeds een bizar idee dat ik nu echt zwanger ben. Ik ga er maar van genieten! Dank jullie allemaal en voor diegene die ook zwanger zijn: gefeliciteerd en ook veel succes!
Ik ben onwijs misselijk...zit nu ongeveer in week 6...vanochtend me suf gespuugd.. De vraag is alleen..hoe kom je er van af... Op mijn werk wil ik nog niet vertellen dat ik zwanger ben, maar ren nu zo vaak naar de wc dat ik er zelf niet goed van word en mensen vragen wat ik telkens doe...
Hoi Hinkie, gaat ook vanzelf gelukkig weer over, meestal week 12 is het al een heel stuk minder... Misschien een buikgriepje vertellen.... heerst nu ook overgeven is sowieso heel vervelend.... de korreltjes van vsm van puur mama (granules tegen misselijkheid) werken ook erg goed (bij mij tenminste...) succes! trouwens vond de misselijkheid toch wel een fijne bevestiging ) wist ik zeker dat er wat zat... liefs rensie
Hey Rensie, Ik was de naam van de korreltjes even vergeten, maar vertrouwde er een beetje op dat jij zou reageren hahahah...thanks..denk wel dat ik ze ga halen.. Ik ben wel zeker dat er wat zit, maar wil toch graag het hartje horen...dan pas ben ik een beetje gerust..
Oh heel erg graag....ik ben al naar 3 plekken geweest om het te halen en ze hebben het niet meer in het assortiment...ik wordt helemaal gek van de misselijkheid...heb wel al wat van A. Vogel..helpt voor geen meter... Vanavond even ophalen? Schikt dat? Gr Hinkie
wij zijn een weekendje weg.... sorry heb je de etos al geprobeerd? die onder mij, daar heb ik het toen gehaald... wij zijn zondagavond pas weer terug... succes...
Ik werd misselijk met ongeveer 6 weken (daardoor kwam ik erachter dat ik zwanger was) en dat heeft aangehouden tot ongeveer 15 weken, toen werd het geleidelijk minder.. maar ja, volgens mij is het ook voor iedereen verschillend....
Hihi.. volgens mij zeggen ze dat altijd tegen dames die onwijs misselijk zijn.. geeft een goed gevoel, tegen mij zeiden ze dat ook nee even zonder gekheid, volgens mij als je erg misselijk bent geeft dat aan dat je lichaam veel zwangerschapshormoon produceert, en daarom zeggen ze volgens mij dat het een goed teken is dat je misselijk bent.. maar goed.. geef mij maar een "kotsvrije" zwangerschap hoor, ik vond al dat spugen echt afschuwelijk! ale:
Tjsa die had het niet...en ik heb ook nog twee andere etossen geprobeerd...ik zit dit weekend nog wel even uit...dan kom ik het na het weekend wel halen.. Veel plezier met het weekendje! Gr Hinke