ontstoken weefsel raakt slecht verdoofd en als je gespannen bent houd je lichaam de verdoving tegen//..
Nou gespannen was ik, en ontstoken was het ook. Ik heb echt een hele hoge pijngrens, daar stonden zelfs de doktoren van versteld toen ik met PE in het ziekenhuis lag.... maar dit? Hemeltjelief, dacht dat ik met de kop tegen de muur zou lopen. Tandarts zegt 'ga even zitten want je ziet er wel heel slecht uit ineens'. Joh? Echt? Hoe zou dat nou komen?
Dank je. Lief van je . Sta stijf van de pijnstillingscocktails. Een ieder die pijn heeft hoeft mij slechts te zoenen en je bent gegarandeerd een jaar pijnvrij . Allememaggies wat deed dat zeer zeg. Verschrikkelijk :S.
Kan ik me voorstellen... Nou als je nog wat nodig hebt... Ik heb nog wel het 1 en ander in medicijnen kastje liggen
In the end we're all crazy. En daarnaast, het lijkt me verschrikkelijk saai om normaal te zijn . Liever gek met diepgang dan normaal zonder enige vorm van iq ^^
ik lees even mee. ik loop ook al jaren met de gedachte om alles te laten trekken en een prothese te laten maken. mijn vorige tandarts wilde er natuurlijk niets van weten, en mijn nieuwe tandarts zegt dat ze er nog wel iets van kan maken,alleen geloof ik dit niet meer... een voorbeeld= vorig jaar augustus controle 6 gaatjes en 1 kies helemaal rot, die laten trekken en dus 6 afspraken voor die gaatjes. toen ik in maart weer moest voor mijn volgende contole was ik net klaar met die 6 gaatjes , en bij deze contole kwamen er ( ook met foto's) dus weer 8 gaatjes aan het licht. waar ik nu dus weer mee bezig ben, en in sept staat de volgende controle alweer.. ik zit iedere maand wel 1 of 2x bij de tandarts. geen 1 tand is zonder vullingen. ik heb iedere dag pijn in mijn mond.. ik heb al echt van alles geprobeerd ( heb in mijn koffie geen suiker meer maar zoetjes en al dat soort dingen) ze denken dat alle gaatjes door mijn medicijnen komen ook heb ik hele erg bruine randen om alle tanden heen waardoor ik dus steeds moeilijker durf te lachen, de tandarts wilde eerst proberen om dit te bleken,maar als dat niet lukt moet ze alles wegboren en vullen.. weet iemand misschien of er een soort onafhankelijke tandarts is waar ik gewoon heen zou kunnen gaan voor een advies? ik wil zo graag een oplossing!
het bevalt voor geen meter, ja het is erg en nee het is niet mooier geworden. (ik ga overigens niet in details treden, maar laten we zeggen dat ik jarenlang elke week bij de tandarts heb gelegen, jankend van de pijn) Maar goed, wellicht zou je implantaten kunnen overwegen? Dat schijnt heel mooi en "bijna echt" aan te voelen. Ik mag geen implantaten hebben, maar het lijkt mij super. Heb nu altijd drukplekken, blaren, etc., ook omdat mijn kaak een beetje gammel is, maar toch.... Laat je goed informeren over de keuzes die je hebt, want er zijn er talloze!
Even een zijsprongetje voor de mensen die veel gaatjes hebben: Ik heb dat ook jarenlang gehad en mijn speeksel laten onderzoeken. De zuurtegraad bleek slecht te zijn (te vergelijken met iemand die de hele dag suiker eet). Nu, met een goede mondspoeling van de apotheek, ben ik ein-de-lijk van die gaatjes verlost en de laatste speekseltest liet een duidelijke vooruitgang zien.
Ik heb dat ding nou bijna 3 jaar ben er nog niet aan gewend heb hem thuis liever niet in. ook heb ik altijd blaren. Maar ja het ziet er wel stukken beter uit 😃. Ik had geen doorverwijzing en heb het laten doen in alpen a/d Rijn op mijn 23ste
Mijn vriend heeft het boven gedaan hij had wel veel pijn nadien maar alleen de eerste dag. Wij hebben het bij cdc tandzorg gedaan je betaald een deel en de rest krijg je vergoed (700 vergoed) (1200 zelf betalen) mag in termijnen. Hij is 28 dus nog vrij jong