Ineens een bloeding tussendoor!

Discussion in 'De lounge' started by Minny, Dec 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    In een ander topic had ik al verteld dat ik binnenkort een kijkoperatie krijg voor endometriose. Ik heb tijdens de menstruaties altijd erg last van mijn onderrug.

Nu ben ik vorige week vrij kort ongesteld geweest. Wel korter dan normaal en de pijn was ook minder dit keer. Maar nu voel ik sinds een paar dagen ineens weer een lichte versie van die pijn in mijn rug. Het is niet pijnlijk, maar voel het wel tijdens plassen/poepen. En net had ik ineens een lichte bloeding en nu rommelt mijn buik enorm.

Begin het een beetje eng te vinden. Wat is er met me aan de hand? Heb normaal nooit tussentijdse bloedingen :(

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou aangezien je toch al onder behandeling bent zou ik dat aan de gyn vragen..

3. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ja maar zie hem niet eerder dan 11 januari, dan is de operatie.
    En de gyn die mij geholpen heeft gaat daar weg, iemand anders doet de operatie.

4. DNJ

DNJ Actief lid

Oct 21, 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat ook niet een symptoom van endometriose? Bij mij dachten ze eerst aan endometriose, ook om die reden (en een lading andere symptomen, maar dit hoorde er wel bij ;))..

5. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Is idd ook een symptoom van endo. Denk dat het alleen maar bevestigd dat een kijkoperatie een goed idee. Maak je in de tussentijd niet te veel zorgen (hoe moeilijk dat ook is). Sterkte!

6. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Is dat echt een symptoom van endo? Ik heb er op gegoogled maar kon het niet vinden. Maar toch gek dat ik het ineens heb. Voelt wel een beetje als opluchting dat het bij endo kan horen en sta ook 100% achter de kijkoperatie.

Ben heel benieuwd naar de uitkomst, krijg je die trouwens gelijk?

7. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Dat is écht een symptoom van endo. Alle vrouwen die ik ken met endo hebben het ook (incl mezelf). Vaak tussentijdse bloedingen waardoor de cyclus onregelmatig lijkt. Ik heb zelfs een menstruatie van 6 weken gehad doordat de bloedingen zich steeds sneller opvolgde.

Of je meteen de uitslag krijgt na een kijkoperatie weet ik niet zeker maar dacht het wel. Dit zijn vragen waar het ziekenhuis wel antwoord op kan geven overigens. Ook over alle verdere voorbereidingen enzo.

8. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Maar goed dat ik het hier dan neerzet, want kan dat symptoom niet op internet vinden. Bedankt. Begin steeds meer te denken dat het weleens echt endo kan zijn. Het enige gekke is dat het met mijn vruchtbaarheid niets heeft gedaan. Was beide keren heel snel zwanger. Of is moeilijk zwanger worden niet altijd het geval?

Hoe erg heb jij het eigenlijk Novaa? En wat hebben ze er aan gedaan?

9. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ik heb trouwens verder geen info meer over de operatie. Alleen nog een afspraak over de narcose een paar dagen vooraf. En ik heb een boekje mee met info.

10. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ondanks endo kun je best (snel) zwanger worden.
    Ligt er ook maar net aan waar het zit.

11. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Weet iemand trouwens hoe lang zon kijkoperatie duurt en hoe lang het duurt voor je bijkomt uit de narcose?

Mijn man moet ook weten of hij kan wachten of niet.

12. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Blaasontsteking al uitgesloten??

13. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Heb het sinds vanavond, dus geen idee of het blaasontsteking kan zijn.

Wacht het wel even af. Eerst maar eens een nachtgoed slapen.:D

Share This Page