kleuren in babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jerami, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij weten wat voor kamer we willen. Nu is het alleen even zoeken naar waar we ze kunnen vinden.
    De kamer krijgt het thema 'Winny the Pooh' en willen die kleuren ook verwerken in de kamer.

Dus dan denk ik aan
    Eyoor paars
    Knorretje roze
    Tijgertje oranje
    Pooh geel

Maar dan wat meer richting de pastel kleuren omdat het dan niet te donker wordt. Elke muur krijgt dan een andere kleur. Kwa verf is dit denk ik nog wel te vinden, maar zoizo 1 muur moet behangen worden. Weet iemand waar ik het beste kan zoeken?

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    uhhh. Gamma/Praxis ofzo? of typ eens babykamerbehang in op google, krijg je ook een hoop sites uit waar behang voorbeelden op staan

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Zie dat je in ZH woont,
    Zoetermeerse Behanghal: 3.000 behang dessins op voorraad!
    daar hebben ze heeeeeeeeeeeeeeeeel veel behang!
    En wat ze daar niet hebben en wel in de boeken hebben staan,
    kunnen ze voor je bestellen. Volgens mij heb ik daar ook wel eens een behangboek gezien met Winnie the Pooh kinderkamerthema.

Verder kan je bij Gamma en Hema enzo verf laten mengen in de kleuren die je wilt.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Bij de behanghal idnerdaad... als je daar niks kunt vinden wat je niet aanstaat is het wel heel erg met je gesteld! Naast dat ze mega veel op rollen hebben liggen, hebben ze nog tig boeken in kasten staan!
    Wij hebben ons behang er ook vandaan, kwam uit een boek en we hebben het laten bestellen. En wij wisten ook niet wat we wilden. Succes!! xx sas

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    bedankt voor de site.

Deel Deze Pagina