iemand heeft mij geblokt op hyves (reden doet er nu even niet toe) nu wil ik diegene toch een berichtje sturen, maar dat gaat dus niet. weet iemand hoe ik toch dat bericht naar diegene kan sturen?
Geblocked betekent toch ook gewoon verwijderd? Als je nu op zo'n profiel wil kijken, zie je toch staan: "dit profiel is niet beschikbaar' of iets dergelijks maar dan zie je links toch zo'n vak staan dat je een privebreicht kan sturen naar die persoon? Dat kan niet?
ik heb helaas geen mailadres. bij zijn profiel krijg ik idd een 'profiel niet zichtbaar' en links in dat menuutje staat wel 'bericht', dan kan ik een berichtje typen, en als ik wil verzenden dan staat er dat het bericht niet verzonden word.
Als je geblokt bent kan je geen bericht meer sturen via hyves! Op geen enkele manier. Als iemand je blokt wil diegene dus niks meer van je ontvangen vandaar ook die blokkade
@moes Een vals account maken en daarmee een PB sturen? Tja, als het echt heel heel heel erg belangrijk is en je hebt verder geen gegevens zoals emailadres. lijkt me dit de oplossing?
GEWELDIG! superbedankt! door jou berichtje herinnerde ik me ineens weer mijn mans account! heb daarmee net mijn jaarlijkse berichtje gestuurd. zal denk ik wel de laatste zijn, denk dat hij nu zijn hele profiel voor iedereen onzichtbaar maakt... (wie meer wil weten, dat kan via pm)
Dat merk je als je diegene geen bericht kan sturen en niet op een door haar of hem aangemaakte topic van een publieke hyves kan reageren.
Heb ik gehad met iemand die een heel interview heeft afgenomen, het zou in een blad komen (ik mijn hele verhaal verteld)... Dat duurde, duurde, duurde. Wel mailtjes dat het concept klaar lag, ze zou het mailen. Ik hoorde niks en hoorde niks. Ik op een gegeven moment ook via Hyves gemaild, de mail erop kon ook niet meer verstuurd. Mevrouw had me dus direct geblockt. Nou, was er toen ook wel klaar mee. Flauw volk. Elmo *en nee, ik vind haar niet meer de moeite om via een ander account contact te zoeken* Ben dus wel heel benieuwd waarom jij zover gaat voor iemand
Hee, dat heb ik ook 'n keer gehad... 't Mens beweerde voor de vriendin te werken, maar ik zet 'r mijn vraagtekens bij...
ik kan nu niet meer op mijn man zijn account inloggen. kan het zijn dat hyves heel dat account heeft gedelete? en dom, ik weet het emailadres niet meer van dat account, heb al verschillende geprobeert.
Nee want als het account verwijderd is dan zie je ook niets meer en krijg je de homepage. Ik zou zeggen,maak een nieuw fake account aan.
ik krijg nu ook steeds de homepage. wel bedankt voor het meedenken! kan ik nog wel een nep-account maken, maar daar kan diegene dan niet op reageren, als die dat al zou doen... alle nieuwsgierigen onder ons heb ik een berichtje terug gestuurd. vind het fijn toch het verhaal kwijt te kunnen, alleen niet openbaar op het forum.