gebobbeld glas in paneeldeuren opknappen

Discussie in 'De lounge' gestart door Catmommy, 27 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Vorig jaar zijn we na maanden klussen verhuisd.
    De achterstallige klusjes zijn we op dit moment nog aan het opknappen.
    Al sinds de verhuizing erger ik me aan het rare gebobbelde (je kunt er zo goed als niet doorheen kijken) glas bovenin 4 paneeldeuren.

De vorige bewoners zijn niet erg netjes geweest met schilderen en hebben er best grote uitschieters groene verf op.
    Zelf hebben we alles afgeplakt maar het witte verf zie je helaas toch wel op het glas. Het lekt er toch wel wat doorheen.

We hebben geprobeerd met terpentine en verfkrabbertjes het eraf te halen maar mede door die bobbels in dat glas is dat niet zo handig.

Vl opperde om het te verven maar ik durf het niet zo goed. Wordt dat wel mooi?
    Plakfolie oid zal niet echt een optie zijn denk ik want het is dus van dat rare bobbelglas.

Vervangen lijkt me prima (alleen het glas dan) alleen kun je dat zelf denk ik niet zonder de deur te slopen en laten doen zal vast heel duur zijn.

Maar wie weet dat 1 van de dames op dit forum ook raar glas boven in paneeldeuren heeft en deze mooi heeft gemaakt? ;)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Verfafbijt op gedaan en krabben met een schil mesje..... Veel werk. Vervangen mochten wij niet, huurhuis.

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    wij ook met verfafbijt voorzichtig gedaan.

Deel Deze Pagina