nee, wij hebben ook een mondeo uit 2005 daar zit geen isofix in. Er zouden dan bij de achterbank tussen het zitgedeelte en de rugleuning 2 metalen haken moeten zitten waaraan je het isofix stoeltje oid kan bevestigen.
Denk het ook niet.moet je even tussen de rugleuning en zitting van de achterbank voelen. Bij de 2 buitenste zitplaatsen. Hier moet je 2 haken/ogen voelen. Een beetje ter hoogt van waar de zijkant van de autostoel zou zitten. En zitten ze er niet in dan zijn die vaak voor een klein bedrag nog in de auto te monteren. Vaak lukt dat zelf ook nog. Setjes zijn voor veel auto's los te koop voor rond de 40 euro.
Wij hebben zelf isofix gemonteerd, focus forums hebben hier een duidelijke plaatjes uitleg voor. Als je je bank omhoog klapt en zo op je frame kan kijken, zie je dan tussen rugleuning en zitting bij beide zitplaatsen 2 rubberen dopjes zitten? Zo ja, kan je heel makkelijk isofix installeren.
geen idee suusjeuh, maar ik krijg net commentaar over de prijs van de autstoeltjes, dus zal denk ik niet die met isofix worden...
Oh, ik dacht dat de man van de garage zei dat het bij de meeste (?) auto's er standaard in zit vanaf 2003.... anders even in de gebruiksaanwijzing van je auto kijken?