- houten garage - houten autootjes - mooie graafmachine / kiepwagen van bijvoorbeeld Pintoy - duplo - Little people schoolbus - driewieler (puky is goed merk, ook goed via MP te krijgen ... ik heb er toen 10 euro voor betaald ) - T is gek op die kleine echte autootjes die nog van mn man zijn geweest (Matchbox, Mayorette etc), hij speelt er ook al echt mee (vandaag 2 jaar geworden) - cd van Ageeth de Haan - prentenboeken (bijv Mama kwijt) - puzzel
Mijn zoon wordt 20-02 twee Wat hij erg leuk vind: auto's/garage/houten trein en eigenlijk alles waar wielen onder zitten. Dvd/cd met kinderliedjes. Boek over alles wat rijd (grote vroem vroem boek is succes hier!) Bouwblokken.
" Mijn " verlanglijstje wat ik opgesteld heb voor onze over 2 mnd jarige dochter; Handdoek voor over haar hoofd. ( zo`n soort cape ) Spulletjes voor in haar keukentje Jip en Janneke voorleesboek Kassa Klei of andere knutseldingen Kinderwekker zwemvleugeltjes nijntje steekkralen houten of blokpuzzels Kartonnen boekjes Misschien een beetje "meisjes-achtig" maar misschien heb je er wat aan..
toen mijn zoon 2 was kreeg hij: veel boekjes want dat vindt hij erg leuk waterplay auto's treintjes een draaistoel van de ikea (die blauwe) en nog wat spuletjes maar kan het me niet meer herinneren van ons kreeg ie een looptfiets en dat was het grootste succes
Volgens mij hebben we het daar ook al eerder wel eens over gehad in een ander topic. Dat we op dezelfde dag bevallen zijn. Staat me iets van bij Maar wat gaat het allemaal snel he? Die 2 jaar is voorbij gevlogen voor mijn gevoel.
die twee jaar zijn inderdaad voorbij gevlogen. Nog 2 jaar en ze gaan alweer naar school. Gelukkig duurt dat nog heeeel lang hahaha.
Hier is de houten treinbaan en treintjes een succes. Duplo. Autootjes. En van ons heeft hij een Wishbone bike gehad. Dat is een driewieler die omgebouwd kan worden naar een loopfiets met 2 wielen. Hij vindt het helemaal fantastisch. Hij gaat als een speer op dat ding.
mijn zoontje is 31-1 2 jaar geworden. Wij hebben hem een krijtbord gegeven en is er helemaal gek van. zo kan hij lekker tekenen wanneer hij wil. echt een aanrader!
tja, waar is je kind op dat moment erg mee bezig? Daniel wil al weken/maanden helpen met koken, dus die heeft zaterdag op zn verjaardag keukentje gehad met de nodige dingen erbij! alles van duplo doet het hier ook goed!
Ik heb wel wat dingen die ik heb gevraagd: prentenboeken, Puzzels duplo een bestuurbare auto (een simpele vanaf 2 jaar) een mini laptop voor kinderen vanaf 2 jaar. Mijn moeder wil graag een groter cadeau geven en ze zit te denken aan een werkbank. Het is natuurlijk erg leuk, maar vraag me af of hij daar nog niet te klein voor is. Volgens mij is zoiets meer vanaf 3 jaar.