"Had je 10 miljoen wat zou jij dan doen? Een feestje bouwen en je geld opdoen?" Ik droomde het vannacht dat die vraag aan mij gesteld werd. Bij deze toch maar es vragen wat anderen zouden doen ... Nu, wat zouden jullie doen als je morgen 't grote lot wint en er ligt ineens 10 miljoen euro in je handen?
Ik zou voor mijn kinderen een groot bedrag weg zetten 2 miljoen voor beide veilig voor als ze straks volwassen zijn. Overige miljoenen zou ik een huis mee kopen niet te groot, niet te klein. Mijn man zal vast een dikke auto op de oprit willen. Ik zou me ouders een bedrag willen schenken voor een mooi pensioen en ook me broer zal ik wel wat willen geven. Verder niet veel wensen zou de rest op de bank zetten en nooit meer geld zorgen hebben lijkt me heerlijk. Keep on dreaming.. ZUCHT
Rijbewijs halen voor ons beiden. Een heel groot bedrag op spaarrekening meiske Een huis kopen een heel lange vakantie Een gedeelte weggeven aan fam. en vrienden die het ook wel goed kunnen gebruiken.
Een nieuw huis kopen. En dan een bejaardenhuis of n huis voor zieke kinderen bouwen en zorgen dat het een hele fijne plek wordt
Ik zou ergens in het buitenland in een warm land een vakantie huis voor ouderen op willen zetten met complete zorg zodat ze onbezorgd op vakantie kunnen... Of een zorgboerderij openen en verder zou ik blij zijn dat ik niet meer elke euro hoef om te draaien!
Gedeelte op spaarrekening van de kids.. Huis verkopen en dan een huisje kopen waar wat grond bij zit, liefst wel in het centrum omdat je dan de gemakken hebt die wij nu ook hebben: lopen naar de stad, veel speel plekken buiten voor kinderen zoals een park op 200 m afstand en een grote speeltuin. Voor de rest zouden man en ik allebei parttime gaan werken ipv fulltime, verder geen luxe buiten 2/3 per jaar op vakantie Familie zou ook wat krijgen van ons
schulden afbetalen, huis en auto kopen, mooie nieuwe inrichting enz geld wegzetten voor john, lekker op vakantie
Ik zou gelijk mn rijbewijs gaan halen en een mooie auto, Ook zou ik een leuk huis kopen met weiland stal binnen en buitenbak en 4 paarden, en mooie menwagens.. In het huis zou ik een grote inloop kast bouwen, met uiteraard een nieuwe garderobe Ook zou ik een zoutwater aquarium willen met iemand die m voor me onderhoud... En ik zou geld doneren aan een x aantal goede doelen... Ook zou ik mn familie wat geld geven... En een deel wegzetten, op spaarrekeningen En verder weet ik het niet Ochh wat is fantaseren toch fijn Hopelijk wordt die fantasie werkelijkheid, maar dat zal wel niet Hoeft geen 10mil te zijn hoor... 3mil is ook leuk
Het huurhuis waar ik nu woon overkopen, die mogelijkheid is er en woon hier erg fijn. Wel zou ik het dan helemaal opnieuw inrichten, dat staat al op de planning namelijk. Mn ouders een gedeelte geven zodat ze kunnen verhuizen naar hun droomwoning. En dan ook zorgen dat ze deze naar wens in kunnen richten. Mn zusj krijgt een deel, hopelijk kan ze dan eens een keuze maken wat ze echt zelf wil ipv aan dr vriend blijven plakken. Mn vriendin kan heel goed geld gebruiken, dus die zou ik ook een deel geven. Nieuwe auto kan ik goed gebruiken en een heerlijke vakantie ook wel (op vakantie mogen familie en vriendin ook mee). Dat wat er dan overblijft zet ik apart voor de toekomst. Ik hoop nog kinderen te mogen krijgen en dan kan dat goed gebruikt worden.
Wij hebben een huis op het oog ( zijn zelfs wezen kijken) waar we helemaal verliefd op zijn. Het is alleen wb vraagprijs net iets te duur, en het moet worden opgeknapt van binnen ( leefbaar nu, maar wel lelijk). Daar zou ik dan een paleisje van (laten) maken. Verder mijn familie nog blij maken denk, en goede vriendinnen. Dagje onbeperkt shoppen ofzo (a)...
Ik zou mijn man zeggen dat hij zijn baan op kan zeggen samen met hem een vakantie doen en huis laten bouwen Elke maand een weekendje weg genieten van het leven zolang we gezond zijn
Hier tzelfde. De helft weggeven aan familie en zoon. De andere helft gebruiken voor leuk huis, auto, vakantie, sparen etc. En ik zou in Macedonië een animal shelter openen voor alle arme diertjes daar!
De huurboerderij waar we in wonen, overkopen. Het woonhuis slopen en de stal volledig verbouwen tot woonhuis. Bed en breakfast/logeermogelijkheid in de bijstal en ik wil een sauna. Rijbewijzen halen. Hypotheken van ouders afbetalen. Geld opzij voor D. en de rest op een spaarrekening. Mijn man zou wel volledig blijven werken.
Nieuwe auto erbij fiat 500 xl Garage Buren uitkopen Huis laten verbouwen Uitbouw Dakkapellen En nog een kleine erbij
Ik win toch liever 100.000, blijf je een beetje met beide benen op de grond. Ik weet ook niet of ik dat wel zo leuk zou vinden 10 mil. Maar om dan toch te dromen. Leuk optrekje kopen, heb al wat leuks op het oog, kost 9 ton. De rest op de bank om het onderhoud te bekostigen voor de rest van ons leven, hahaha
Een fijn huisje hier. Een huis in het geboorteland van mijn man. Mijn ouders een bedrag om hun pensioen aan te vullen en mijn broer en zus. Dan mijn schoonouders en schoonzus en zwagers. Dan rentenieren! Alleen maar werken voor de leuk heerlijk.
-huis kopen -bedrag op spaarrekening van de kinderen -(schoon)ouders bedrag geven -vakantie naar Verweggistan (denk Canada, gelijk familie bezoeken) -en een "flinke appel voor de dorst" overhouden
aan deze vraag denk ik dagelijks ik zou een mooie woning kopen voor mij en de kids. ik woon nu in een huurhuis. dit hoeft echt geen luxe villa te zijn. ik zou een andere auto kopen. iets groter. daarna een mooie vakantie met de hele familie. dus mn zusjes en mn vader en moeder. die gaan kunnen nooit op vakantie. 2 familieleden hebben geldproblemen en geen pensioen als ze stoppen met werken. ik zou hun schulden afbetalen en zorgen dat ze zonder zorgen daar kunnen blijven wonen. ik zou wel blijven werken maar niet fulltime en me iig geen zorgen hoeven te maken als ze me eruit donderen. kids krijgen een leuk zakcentje op hun rekening als ze oud en wijs zijn. ja, dat komt allemaal wel prima op zn plek. dus, storten maar
Vakantiehuis kopen ver weg geld opzij voor de kinderen geld geven aan familie ouders broer zussen luxe vakanties