Tas gestolen bij het crematorium....

Discussie in 'De lounge' gestart door Yvon1893, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Vandaag gingen we de as ophalen van ons overleden zoontje.
    Eenmaal terug bij de auto zei ik tegen mijn vriend dat ik even door de emoties graag een stukje wilde lopen langs de urnentuinen.
    Hij zegt tegen me doe de as van Déon maar in je tas en laat die maar even staan. Ik dacht niks ervan die gaat mee, en heb de as in mijn binnenzak gedaan. We zijn 10 minuten weggeweest.
    Komen we terug bij de auto is de raam ingegooid en is mijn tas weg!
    Portomonee weg met alle pasjes en geld. iPhone weg, agenda weg...
    Bidprentjes van mijn opa en oma weg... Fotocamera, rijbewijs, autopapieren alles gewoon!
    Ik ben zo ontzettend boos.... Ik hoop dat de daders wrok zullen voelen als ze de foto's van ons zoontje tegen komen... En dat ze die iniedergeval terug sturen.....

Maar nu wat moet ik regelen?
    Mijn bankpas is geblokkeerd, en mijn telefoon ook.
    Vanavond komt car glas de raam maken...
    Wat moet ik verder doen? Of liever nog even afwachten ,misschien dat mijn rijbewijs en dergelijke nog terug komen?

2. Dat meen je niet.. Wat ontzettend asociaal! Een ruit inslaan en aan iemand's spullen zitten is 1, maar bij een crematorium! Ik begrijp dit echt niet.. Heel veel sterkte! :(

Je moet sowieso aangifte doen, ook om een nieuwe IDkaart en rijbewijs aan te kunnen vragen..

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Er is meteen een motor agent gekomen die ter plaatse de aangifte gedaan heeft...

Maar zou je die meteen aanvragen of een paar dagen ermee wachten op goed vertrouwen?

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    OOO dat meen je niet wat een &^&%^
    Wat zul je blij zijn dat je wel het as van Deon nog hebt en die niet in je tas hebt gedaan...!
    Heel veel sterkte meis!

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    O wat erg zeg! Heb er geen woorden voor.

Aangifte doen, nieuwe documenten aanvragen, passen blokkeren en verzekering bellen.

Veel sterkte!

6. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow die hebben lef!

Misschien dat je eens de route kunt rijden vaak nemen ze alleen portef. en de Iphone in dit geval en gooien ze de rest weg hoop ik voor je

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    De politie heeft daar rondgereden en aan mensen gevraagd of ze wat hadden gezien/ gehoord, maar niets.... We zijn zelf ook nog gaan kijken op de parkeerplekken en langs de weg maar helaas.....
    Hopelijk vind iemand nog iets terug al is het alleen maar de foto's en de bidprentjes......

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Geen woorden voor!
    Gelukkig zat de as van jullie zoontje er niet in..

Dat ze zelfs daar schaamteloos mensen bestelen...

9. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Mijn god wat een mensen lopen er rond op deze wereld. Wat verschrikkelijk beschamend! Op de parkeerplaats van een crematorium!! Ongelofelijk. Heb je geprobeerd je i-phone te bellen voordat je hem hebt geblokkeerd? Of een sms gestuurd of ze alsjeblieft op zijn minst de foto's willen mailen? Ik zeg maar wat...
    Pffff. sterkte!

10. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wat een ontzettend laffe daad.

Gelukkig zat de as van je zoontje niet in de tas.

Ik hoop dat je je spullen nog worden teruggevonden.

bah, wat laf zeg...

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow meis wat vreselijk :( Ze moeten jullie wel hebben..
    Wat fijn dat je iig de as van Déon in je binnenzak zat..
    Pff hufters, dat ze met hun poten van je spullen afblijven..

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

ongelofelijk, wat een (on)mensen bestaan er toch :x Maar ondanks dat zullen jullie wel heel blij/opgelucht zijn dat de as van Déon niet in de tas zat......Hopelijk vinden jullie de bidprentjes in elk geval weer terug.

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wat een vreselijke mensen :( Ik hoop toch dat je tas nog word gevonden, al gaat het inderdaad maar om de foto's. En die mensen krijgen hun straf nog wel meid. Knuf

14. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk dit, dat er echt zulke gewetenloze mensen rondlopen. Nota bene bij een crematorium! Gelukkig wel de as nog van je zoontje! Goed dat je die hebt meegenomen. knuffel meid. je hebt het al erg genoeg nu.

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat vreselijk. Gelukkig had je de as van je zoontje bij je. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie in ieder geval de spullen terugkrijgen met emotionele waarde.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.416
    113
    :( wat vreselijk zeg, wat een rotmensen lopen er toch rond.
    Hadje de foto's al wel ergens anders op staan, computer of wat dan ook?
    En vaak zijn er wel bidprentjes "over" misschien een oom of tante of ouders vragen en kun je daar een nieuwe van krijgen of dat ze iemand weten die er toch niks mee doet en dat je ze van hun kunt krijgen, lees wij zijn niet katholiek dus als ik ze krijg belanden ze in een la net papierem die ik wel wil bewaren maar eigenlijk nooit wat mee doe,
    Sterkte wat erg :(

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wat een gore klootzakken zeg, en ook nog bij een crematorium :(
    Jullie hebben de laatste tijd al zoveel verdriet gehad en zoveel te voortduren en dan dit :x

Dikke knuf meid, hoop dat de daders echt gepakt worden, viezeriken dat het zijn!

18. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Jeetje zeg, wat erg! Diefstal vind ik nooit normaal, maar nu pakken ze je helemaal op een kwetsbaarmoment en plek. Wel goed dat je het as van je zoontje mee had genomen.

Hopelijk kun je alles regelen. Zal je verzekering ook inlichten. (als je dat nog niet gedaan hebt.)

Sterkte meid.

19. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ blaine, ik ben ook niet katholiek, maar had vanwege de foto die erop stond er altijd een bij van mijn opa en oma.
    Dankjewel voor de tip, mijn tante had er een paar extra en die stuurt ze op....

Verder weinig woorden,,,, net wat aatje zegt, ze pakken je op een kwetsbaar moment..... Onbegrijpelijk

20. tulip

tulip Niet meer actief

wat triest zeg!!! Dat zulke mensen bestaan zeg...dat de as van deon niet in je tas is gegaan is een wonder en dat heeft echt zo moeten zijn hoor....

geen woorden voor verder.

Deel Deze Pagina