ok.. hij is er bijna dus nu mag het wel he.. ik beken.. als ik een supermarkt binnenloop dan koop ik altijd een zak.. het is niet goed voor me, ik weet het, ik probeer er niet aan te denken... maar ja, dan liggen ze bij de kassa.. in een glanzend papiertje... en dan slechts een euro of zo... ik stop er een paar in de snoepdoos en de rest verstop ik, zo erg is het al... en vandaag.. heb ik er al twee op, kleintjes, maar toch.. kikkers en muizen! heerlijk, ik neem nu weer een hap! wat kun jij niet laten liggen in de weken voor sinterklaas?
Marsepeinen aardappeltjes! Althans, die KON ik niet laten liggen, heb ze nu al 3jaar niet op! En ik mis ze nog steeds, maar ik kan me nog steeds beheersen
Hier ook.. Maar ik mag pas vanaf zaterdag, heb ik met mezelf afgesproken Heb ze vandaag wel vast in huis gehaald, 'want voor zaterdag komen we niet nog een keer in de supermarkt'.. Ik ben benieuwd of ze het overleven Ik dacht overigens ook dat ik cappuccino-pepernoten heerlijk vond, dus die zocht ik vandaag, maar die zagen er zo smerig uit.. Dat was niet wat ik bedoelde! Misschien ben ik in de war met cappuccino-paaseitjes.. Ach, die komen over 6 weken weer
Oooooh, moet ik echt kiezen? Ik denk toch dat ik voor de amandel letter ga... Of toch gevuld speculaas? Of taaitaai? Ooooh!!
kruidnootjes, al vergeet ik ze te kopen als ik in de winkel ben, maar als ik ze toch heb gekocht, is de zak zooo leeg. Als mijn oudste op school zit en mijn jongste op bed ga ik los.....
ik koop het eerste snoepgoed pas vrijdag en begin zaterdag, dat hoort zo vind ik, maar dan ga ik ook los...zit toch pas 4,5 kilo aan strooigoed, pepernoten, kikkers en muizen, gevuld speculaas, chocomuntjes...oe kan niet wachten.
Ik heb hè bewust no niet in huis, de kikkers en muizen, het gevulde speculaas en de chocoletter! Mmmmm gaat gauw wat anders doen...
Mijn man werkt in eensupermarkt. Hij komt regelmatig met een zak chocolade pepernoten thuis. Heel vervelend... Ik vond ook altijd de chocolade sigaretten lekker haha. Maar die zijn tegenwoordig bijna nergens meer te koop... En de chocolade muntjes... mmm... ook al lekker! Vraag me altijd af waarom die man niet langer in het land is
taaitaai vind ik het allerlekkerst! Al zeg ik geen nee tegen choco kruidnoten hoor (of vooruit, ook niet tegen gewone)