Dat is per persoon verschillend... Ik kwam meteen al aan, en had aan het einde van de zwangerschap de teller op +25kg staan
zonder dat ik misselijk was en overgaf viel ik eerst bijna 3 kilo af...ben in totaal maar 12 kilo aangekomen. du het verschilt zo per persoon...maar rond een week of 12 zul je vast wel beginnen met aankomen ben benieuwd hoe het deze keer gaat ben 18 dec uitgerekend!! ^_^
Het verschilt nogal. Ik viel beide keren tot halverwege zo'n 5 kilo af, daarna nog 12 erbij, dus +7 aan het eind van de rit.
ieder mens is weer anders, de een komt bijna niets aan en de ander 30 kilo. en met warm weer krijg je natuurlijk het vocht vasthouden wat ook voor gewicht zorgt. ben net bij de gyn geweest en ben nog niks aangekomen maar kindje ligt qua groei prima op schema. maar normaal is idd rond de 12 kilo.
Dat is echt kwa persoon verschillend maar volgens de vk is het gemiddeld 12 kilo wat je kan aankomen maar er zijn vrouwen bij die meer aankomen.... bij mijn eerste zwangerschap was ik 11,5 aangekomen en ik bij deze nu 1,5 kg en ben 5 mnd zwanger
Ik zit nu op bijna 30 weken en er zit nu zo'n 4,5-5 kilo aan ongeveer. Ik ben benieuwd hoe hard het de laatste paar weken nog gaat, als ik nu een kilo per week aankom val ik nog in het gemiddelde, maar ik zie het wel tegen die tijd
Ik ben alleen nog maar afgevallen door misselijkheid en weinig eetlust (normaal nogal een snoepkont ) De vorige zwangerschap ben ik ongeveer 13 kilo aangekomen, dacht ik
Ik ben nu al 10 kilo aangekomen (24 wk zwanger) en ik ben van mezelf heel slank. Ik weet niet wat het is maar het maakt me ook geen zak uit, zolang mn meisje maar goed groeit. De rest komt na de bevalling wel weer goed want ik snoep niet, ik eet heel gezond maar heel veel!
Dat verschilt per persoon en zwangerschap. Mijn zoontje is met 41 weken geboren en ben in totaal 12 kilo aangekomen. Gemiddelde gewichtstoename in een zwangerschap zeggen ze.
Slanke vrouwen komen over het algemeen meer aan dan vrouwen die van zichzelf al een flinke vetreserve hebben. Klinkt ook wel logisch vind ik.. Ik begon meteen met aankomen en het gaat ook wel hard.. Ben morgen 25 wk en nu al zo'n 10 kg aangekomen.
Vorige zwangerschap ben ik 22 kg aangekomen. Tot nu toe plus twee, maar na een flinke buikgriep afgelopen weekend weer op 0. Probeer het snoepen wat te beperken tov vorige keer, maar dat was ook heel veel vocht.
Ik ben vandaag 13 weken en 6 dagen zwanger en ben in totaal 1,7 kilo afgevallen, ben benieuwd of dit nog meer zal worden of dat ik binnenkort toch nog zal aankomen
Ik ben nu bijna 20 weken en ben 7 kilo aangekomen! Wel alleen maar bij mijn buikje...het is mijn eerste kindje. Ik hoop niet dat de teller op zal lopen tot de 30