goedemorgen meiden hoe waren jullie vliezen gebroken?? ik wordt vanochtend wakker met een hele natte onderbroek dat ik dacht gedsie hoe kom ik hier nu weer aan maar ben niet echt een plens verloren maar kan het zo zijn dat doordat de baby helemaal ligt ingedaald en vast in de bekken ligt dat je daarom geen plens verliest?? heb 2 kinderen op de wereld gezet maar bij alle 2 de keren hebben ze me vliezen moeten breken daarom twijfel ik ook zo vk komt tussen half 10 en 10 als er niks geks tussen komt
2 keer gebroken vliezen, maar geen plens, gewoon een scheur in de vliezen waardoor er steeds een beetje kwam... wel genoeg om steeds een natte broek door te krijgen ! ze zeggen weleens als je op je hand blaast en er komt wat uit dan is het vruchtwater, maar ik kon blazen wat ik wou er kwam niets door druk te zetten.... en wanneer ik ophield met blazen kwam er weer een scheut
Je kan ook een scheurtje hebben misschien? Ik had wel idd een hel plens en was niet te missen dat de vliezen gebroken waren. Maar op je vuist blazen en kijken of je vocht verliest kun je ook eens proberen.
vk is geweest zij denkt ook aan vruchtwater buik begint wat zeurderig te worden.. eind van de middag hebben we contact!
Hier ook bij tweede alleen een klein scheurtje in vliezen.. Niks gemerkt kwamen er toevallig achter door beetje bloed verlies.. Groetjes Barbara