wie is er nog meer zo moe na de bevalling? ik bedoel dan met name een aantal maanden erna, zoals ik al 7 maanden heel moe ben. Zo vervelend, ik kom smorgens mn bed niet goed uit en weet niet hoe ik het anders kan doen. Volgens de artsen ligt het aan mn (lichte) postnatale depressie... maar hoe lang duurt dit nog, en hoe ga jij er mee om? miss tips?
Ik heb een hele tijd Q10 tabletten geslikt op aanraden van de huisarts zei geven je net wat meer energie. Ook de vakamine jonge moeder ofzo van etos zijn voor vermoeidheid
Ja, hier idem dito. Ik ben ZOOO moe. 's Morgens ben ik mijn bed niet uit te branden, ik geef Sharon de fles om 8 uur en daarna ga ik weer snel terug tot een uur of 11. Als het aan mij ligt ga ik 's middags weer een uurtje slapen om 's avonds om 11 uur alweer moe te zijn . Ik denk er ook aan om extra vitaminetabletten te halen ofzo..
Men zegt niet voor niets: "MOEder is de overtreffende trap van Moe zijn" We moeten allemaal in een ritme komen, als we daar zijn dan komt het vast goed (houd ik mezelf ook aan vast!) Succes................gaaaaaaaaaaap Cindy
Zo doe ik t ook, ben blij dat ik niet werk. Hoe doen die moeders dat toch? S'middags slaap ik niet, alhoewel ik ook dan moe ben. Om 7u s'avonds loop ik alweer te gapen. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die terug naar bed gaat. Want t geeft geen prettig gevoel zo "lui" te zijn. Die indruk wekt t toch als je na 6 maanden nog steeds zo doet...
tjee, er zijn toch nog een aantal dames die hier ook last van hebben lees ik?! begon al te denken dat het aan mij lag... hoe gaan jullie hiermee om, want de klene word natuurlijk steeds vroeger wakker, hier iig wel vanmorgen GELUKKIG tot 10 mogen slapen
Hier nog zo eentje die enorm moe is. Heb dan wel de mazzel dat meneer een uitslaper is, maar dan nog kom ik moeilijk mn bed uit. Als Quinn om 12 uur de laatste fles heeft gehad ben ik meestal dan ook doodop. Overdag komt er bijna niks uit mn handen omdat ik gewoon moeeeee ben. Waarvan geen idee. MIsschien inderdaad extra vit halen, aangezien ik ook weer bijna moet werken.
Die vermoeidheid herken ik wel, ik ben ook veel moe. Ik denk dat dit ook komt door mijn veranderde leven, er zijn geen dagen meer dat ik de hele dag op de bank hang, mijn leven is veel drukker geworden. Kus Senna
hier nog eentje ! Ik ben al helemaal door de APK gewerkt! Had geen ijzertekort, schildklierafwijking, etc. Nu moet ik zeggen... het gaat steeds iets beter. Thuis hebben we het druk met verbouwingen en op werk is druk. Het kan ook zijn dat ik er nog niet aan toe geef en dadelijk twee maanden slaap....
Ik ben ook erg moe, van de week laat ik even mijn hb prikken. Maar ja het is natuurlijk ook niet gek dat we zo moe zijn...eerst 9 maanden dan bevallen en dan slapeloze nachten, dag en nacht paraat staan voor je moppie. Met alle liefde natuurlijk ,maar het vergt veel energie. Ik denk dat het vanzelf wel goed komt...9 maanden op...9 maanden af...en die term is er niet voor niks xxxx
Pffft, ik ben nog moe, ben zelfs te moe om vit. tabletten te halen, whahahaha! Gelukkig slaapt de kleine wel heel goed hier, in het weekend kunnen we uitslapen tot 11 uur ongeveer (dan heeft ze natuurlijk wel al d ochtendfles gehad, maar we duiken gewoon weer terug, zaterdag om 7 uur wakker zijn is echt niet leuk!), maar dan nog ben ik moe, vandaag mijn eerste werkdag, nou, ik ga zo mijn bedje in!