geboorte babies oogjes amerika

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetmarije, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik vraag het me af. In Nederland zijn we juist erg zuinig op de ab en wordt dit niet te pas en te onpas gegeven en dat lijkt me een goede zaak.
    Als er sprake is van een ooginfectie dan kun je deze goed behandelen, maar om nu vooraf alle kinderen ab te geven is echt overbodig.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn jongste kwam thuis met snotoogjes... we zijn amper 3 uur in het ziekenhuis geweest! De vk zei dat momenteel 80% van de kindjes die in het zh geboren worden last krijgen van snotoogjes.
    Ze zei ook dat het te maken heeft met bacteriën die in het zh rondwaren en door de klimaatbeheersing / airco verspreid worden.

Als er prut uitkomt betekent het niet meteen dat de oogjes ontstoken zijn, de meeste baby's hebben traanbuisjes die nog dichtzitten én nog geen wimpers die de stof etc tegenhouden. waar bij ons de viezigheid via de traanbuisjes wordt afgevoerd kan dat bij veel baby's nog niet en komt het dus 'gewoon' uit het oogje.

Lieze is nu bijna 4 maanden en al die tijd heeft ze prutoogjes gehad. Vorige week werd het ineens veel erger en ineens was het over!

Deel Deze Pagina