geboorte bedankjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandra1979, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo,
    We zijn al een tijdje op zoek naar een leuk (en niet te duur) geboorte bedankje. Hebben jullie er al over nagedacht, en misschien nog leuke ideetjes?
    groetjes sandra

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wel leuke ideetjes
    maar ik denk dat ik er geen 1 doe...
    vind het zo zonden van het geld, trek lever een zak chips open... hihi

*balon met opdruk naam, met snoepjes eraan!
    *zeepjes met op de nek een intje met een kaartje met daarop de naam en geboortedatum
    *Je kan bij de Xenos kleine weckpotjes kopen en daar van die vruchtenhartjes (of blauwe/roze snoepjes) indoen met een gekleurd lintje om het potje o.i.d
    *En als je het simpel wilt houden een mooie foto, zwart wit of sepia maken en een kaart met 'bedankt voor jullie bezoek' erop
    *suikerhartjes in folie met een strikje erom heen en een bedank kaartje eraan! heb net alles ervoor in huis gehaald.

3. idd van die suikerhartjes roze/wit of blauw/wit zag ik ook liggen bij prenatal is idd n leuk kraambedanktje!met de naam dan er op!

groetjes krulliewullie

4. Gisimino

Gisimino Lid

24 aug 2006
    78
    0
    0
    Neeroeteren
  5. Lientje76

Lientje76 Actief lid

10 aug 2006
    189
    0
    0
    Bij papa bubble in Amsterdam kan je eigen snoepjes laten maken. Bijvoorbeeld roze of blauwe snoepjes met de naam van je kindje erop. Of lollies. En de smaak kan je ook nog zelf kiezen. Echt superleuk!

Ze hebben een website waar je op kan kijken (even googlen)

Wij hebben dat gedaan als bedankje op ons huwelijk met onze eigen namen erop en een hartje erbij. Je kan ze dan zelf verpakken in zakjes en ook altijd leuk om op tafel te zetten als er visite is.

Deel Deze Pagina