Omdat die kleine al bijna klem ligt in de reiswieg zitten we er aan te denken om een campingbed aan te schaffen. Wel zo handig als we naar familie gaan dat we die kleine lekker naar 'bed' kunnen doen! Graag wilde ik weten wat jullie ervaring hier mee is en welke er fijn is en welke absoluut niet!
Wij hebben een prenatal bedje, prima ding! Mijn ouders hebben een Koelstra bedje, die is wel handiger met opzetten en er zitten wieltjes onder, is makkelijker want dan hoef je niet te dragen.. Wij hebben er wel een extra matrasje erin liggen overigens..
Volgens mij komt die van ons van Kruidvat (hebben m kado gehad), wel heb ik er idd bij babydump een extra matrasje bij gekocht. De matrasje die standaard bij die bedjes zitten zijn te vergelijken met een gewatteerde plank
Die van ons komt bij Blokker vandaan, was destijds een aanbieding. Het voordeel van ons bedje is dat alle kanten (dus ook de kopse kanten) gaas hebben. Zo kun je hem dus altijd zien liggen.
Wij hebben een koelstra. Ik vind het "deurtje" wel fijn. Als we op vakantie zijn kan hij zelf het bedje in en uit kruipen om te spelen. En als hij straks steeds zwaarder wordt om eruit te tillen kan hij zelf zijn bedje uit. Ook die wieltjes zijer handig.
Grootste tip ooit: neem een tentje van Deryan! Alleen maar voordelen ten opzichte van een campingbedje: - Veeeel kleiner om mee te nemen. - Passen in de kleine variant zeker 2 jaar, in de grote variant zeker 4 jaar. - Net zo handig op te zetten. - Dicht, dus veilig tegen uit klimmen. En wij zagen geen nadelen! Na ruim 2 jaar gebruik nog steeds niet, echt een superding en goeie kwaliteit. Ik zou je echt aanraden daarnaar te kijken. Je sleept je rot aan zo'n campingbed!
Deze hebben wij ook, bevalt prima. Enige wat ik me afvraag is of het niet benauwd is als het warm wordt (iemand ervaring mee?)
Ik hoor toch wel vaak dat kinderen met zo'n tentje de hele kamer doorrollen. Aangezien wij een onrustige slaper hebben, durfden wij het er niet opte wagen.
Tupp, van ervaringen van mensen, of van de angst dat het zou kunnen? Het tentje is namelijk breder dan dat het hoog is, dus het kan ook echt bijna niet... Ik heb het met mijn drukke meisje nog nooit meegemaakt! Mime, het is wel iets warmer, maar er zit gaas in dus echt muf/benauwd wordt het niet. Julia ligt altijd wel met een iets minder dikke deken.
Wij hebben ook 1 vanKoelstra met matrasje van de Babydump. Ik gebruik 'm wekelijks, bevalt erg goed en is erg makkelijk. We hebben hiervoor 1 gehad die moeilijker in elkaar en uit elkaar te krijgen was en die is daardoor kapot gegaan.
Wij hebben er 1 van chicco, met zo'n inlegding, waardoor je kindje net als in een gewoon bedje wat hoger ligt. En dat kan je er natuurlijk uithalen op het moment dat je ook het bedje omlaag doet. Ik vond het ideaal voor mn rug. Maar goed het is natuurlijk niet een noodzaak.