campingbedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sherry, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

Omdat die kleine al bijna klem ligt in de reiswieg zitten we er aan te denken om een campingbed aan te schaffen. Wel zo handig als we naar familie gaan dat we die kleine lekker naar 'bed' kunnen doen!

Graag wilde ik weten wat jullie ervaring hier mee is en welke er fijn is en welke absoluut niet!

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben een prenatal bedje, prima ding! Mijn ouders hebben een Koelstra bedje, die is wel handiger met opzetten en er zitten wieltjes onder, is makkelijker want dan hoef je niet te dragen..

Wij hebben er wel een extra matrasje erin liggen overigens..

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Volgens mij komt die van ons van Kruidvat (hebben m kado gehad), wel heb ik er idd bij babydump een extra matrasje bij gekocht. De matrasje die standaard bij die bedjes zitten zijn te vergelijken met een gewatteerde plank :D

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb er eentje bij babydump gekocht, super ding!!

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Die van ons komt bij Blokker vandaan, was destijds een aanbieding. Het voordeel van ons bedje is dat alle kanten (dus ook de kopse kanten) gaas hebben. Zo kun je hem dus altijd zien liggen.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben een koelstra. Ik vind het "deurtje" wel fijn. Als we op vakantie zijn kan hij zelf het bedje in en uit kruipen om te spelen. En als hij straks steeds zwaarder wordt om eruit te tillen kan hij zelf zijn bedje uit. Ook die wieltjes zijer handig.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Grootste tip ooit: neem een tentje van Deryan!

Alleen maar voordelen ten opzichte van een campingbedje:
    - Veeeel kleiner om mee te nemen.
    - Passen in de kleine variant zeker 2 jaar, in de grote variant zeker 4 jaar.
    - Net zo handig op te zetten.
    - Dicht, dus veilig tegen uit klimmen.

En wij zagen geen nadelen! Na ruim 2 jaar gebruik nog steeds niet, echt een superding en goeie kwaliteit. Ik zou je echt aanraden daarnaar te kijken. Je sleept je rot aan zo'n campingbed!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Deze hebben wij ook, bevalt prima.
    Enige wat ik me afvraag is of het niet benauwd is als het warm wordt (iemand ervaring mee?)

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik hoor toch wel vaak dat kinderen met zo'n tentje de hele kamer doorrollen. Aangezien wij een onrustige slaper hebben, durfden wij het er niet opte wagen.

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Tupp, van ervaringen van mensen, of van de angst dat het zou kunnen? Het tentje is namelijk breder dan dat het hoog is, dus het kan ook echt bijna niet... Ik heb het met mijn drukke meisje nog nooit meegemaakt!

Mime, het is wel iets warmer, maar er zit gaas in dus echt muf/benauwd wordt het niet. Julia ligt altijd wel met een iets minder dikke deken.

11. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook 1 vanKoelstra met matrasje van de Babydump. Ik gebruik 'm wekelijks, bevalt erg goed en is erg makkelijk.
    We hebben hiervoor 1 gehad die moeilijker in elkaar en uit elkaar te krijgen was en die is daardoor kapot gegaan.

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Wij hebben er 1 van chicco, met zo'n inlegding, waardoor je kindje net als in een gewoon bedje wat hoger ligt. En dat kan je er natuurlijk uithalen op het moment dat je ook het bedje omlaag doet.
    Ik vond het ideaal voor mn rug.
    Maar goed het is natuurlijk niet een noodzaak.;)

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dames die er extra matras in hebben, wat voor iets is dat dan? net als in het ledikant?

Deel Deze Pagina