Voorbeeld geboortekaartje gezocht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JackyiRo, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet even niet zo goed waar ik dit op het forum moet plaatsen, dus dan maar hier. Zit ik verkeerd, verplaats me maar ;)
    Ik ben inmiddels 15 weken zwanger van de tweede en ik ben op zoek naar een specifiek voorbeeld van een geboortekaartje. Jaaaaaren geleden gezien op televisie en dat is me altijd bijgebleven. Bij onze eerste kozen we voor een ander heel mooi kaartje omdat onze zoon 3 maanden te vroeg ter wereld kwam. Nu ik zwanger ben van de tweede is het idee weer naar boven geborreld: namelijk een stoere zwart-wit foto van onze zoon die een gekleurde tattoo draagt op zn arm met daarin de naam van zijn broertje of zusje. Ik ben heel internet afgestruind naar een voorbeeld maar helaas zonder succes. Ik kan natuurlijk een fotograaf benaderen maar we zouden het graag zelf maken. Heeft iemand een voorbeeld of weet iemand waar ik dat kan vinden?

2. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Je kunt zelf natuurlijk de foto maken, em in het zwart wit zetten en de tattoo erop photoshoppen. Of bedoel je dat je de tattoo op de arm van je zoontje wil tekenen en dan de foto maken? Dat kan ook, dan hoef je dus alleen het gedeelte van je zoontje in het zwart wit te zetten en de tattoo in kleur laten. Ik zou zelf voor de eerste optie kiezen, die zou voor mij het handigst zijn maar ik weet niet of je een beetje bekend bent met photoshop en illustrator...

3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.277
    3.239
    113
    Vrouw
    Kun je dan niet beter een shirtje voor de baby laten maken met daarop: 'broertje van ...'? Dat klinkt allemaal wat makkelijker te realiseren. Als je een tattoo zelf gaat photoshoppen op een kind ziet het er al snel nep uit is mijn mening.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik weet wat voor kaartje je bedoeld, ik heb hem volgens mij ook ergens in mijn verzameling.
    Helaas, gaan na een jaar of 2 de geboortekaartjes er weer uit en komen er weer nieuwe in.
    Of je hem nog zal vinden is lastig, anders zal je denk ik zelf iets moeten maken?

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Misschien even op pinterest kijken?

6. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Durf het je bijna niet te vragen maar zou je eens in je verzameling willen kijken of je hem hebt? Dan heb ik in ieder geval een voorbeeld. Ik heb nu eenmaal weer iets in mijn hoofd, natuurlijk veel te ingewikkeld, maar het zou supergaaf zijn als het me lukt..
    Bedankt vast!

7. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Bedoelde noet t kaartje van de Pfaffs?
    Zal is kijken of ik hem kan vinden

8. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Dat is hem! Kon me al niet meer herinneren waar en wanneer ik dat gezien heb op tv, echt jaren geleden maar dat is hem ja! Zou geweldig zijn..:D

Deel Deze Pagina