bugaboo cameleon!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ccwomen, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik wi waarschijnlijk mijn eigen wagen verkopen en de bugaboo cameleon aanschaffen, maar heb wat vraagjes, dus misschien dat de bugaboo gebruikers mij kunnen helpen ?! :D
    Ik zit op martplaats te kijken , maar daar staat ook wel is alleen een frame / onderstel te koop, maar dat zou betekenen dat ik er nog wielen en een buggyzit bij zou moeten kopen toch?
    Of zie ik nou dingen over het hoofd?
    Dr hoeven geen belijnen etc in toch of juist wel?
    Dan weet ik een beetje waar ik op moet letten, want als ik alles los zou kopen zou ik waarschijnlijk een stuk goedkoper uit zijn...
    Hoor het graag! Alvast bedankt!

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Niemand?

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb een bugaboo en voor zover ik weet is het onderstel inclusief wielen, het zit gedeelte is idd los.

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Eh als je alleen een frame of onderstel koopt, moet je de bekleding, regenhoes, voetenzak etc erbij kopen. Maar volgens mij verkopen babyspeciaalzaken zoiezo geen Bugaboo bekleding los. Maar ik weet het niet zeker hoor! Als ik jou was zou ik kijken voor een tweedehandse Bugaboo. De Frog is een ouder model en wat goedkoper tweedehands, maar net zo fijn. Deze hebben wij en ik ben er erg tevreden over.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Volgensmij kun je de kap los bestellen alleen de kinderwagenbak en het zitje zijn niet los te verkrijgen (dacht ik hoor, weet het niet zeker)

6. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Ik wil ook graag de bugaboo cameleon! Ik haal wel een nieuwe....maar goed, ik ben dan ook in verwachting van mijn eerste kindje...

7. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Onderstel kan met en zonder wielen zijn. De bak om in te slapen en de buggy inzet (is eigenlijk beid het zelfde je gebruikt alleen een andere stof inzet op het zelfde frame) In de kinderwagen bak zitten kleine baleinen. Bij de voeten en het hoofd. Die gebruik je niet als je er het zit gedeelte van hebt gemaakt. Ook de kap bestaat uit baleinen. stoffen kun je los bestellen. Zoals stof voor de kap, buggy inzet of kinderwagen bak. Ook de voetenzak kun je los bestellen. Tot het frame horen naar mijn idee het onderstel incl wielen. Baleinen voor de bak en kap. Het omhulsel waar je de bekleding van de reiswieg en wandelwagen stof omheen kunt doen. En de stang die je in de bak kunt klikken. Kortom alles wat niet van stof is.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'De babyuitzet'.

Lotte

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik wilde je even waarschuwen dat er op marktplaats veel nep bugaboo`s te koop worden aangeboden en ze zijn heel goed nagemaakt. Mijn vriendin had er 1 en hij was niet veilig !

10. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties!!!
    Weet ik even waar ik allemaal om moet letten!

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vergis je niet want als je alle onderdelen los moet kopen ben je in verhouding heel duur uit kun je beter een nieuwe wagen in de winkel kopen. Als mensen alleen hun frame verkopen dan moet er bijna iets mee aan de hand zijn. Niemand heeft alleen een frame.

12. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Oké dank je! Nog ff een vraagje zit er veel verschil tussen de de wagens uit 2007 of 2010/2011 ? Rijd de een lekkerder als de ander?

13. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ben ik weer!
    ik kan mijn wagen ruilen voor een bugaboo op marktplaats.
    Het gaat om een bugaboo uit september 2007, kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de bugaboo uit 2007 en de nieuwere versies??!!
    Rijden ze wel hetzelfde? Of rijden de nieuwere beter?
    Hoor het graag!!!

14. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

De nieuwe Bugaboo Cameleon heeft foambanden (de banden kunnen dus niet lek) en een vernieuwde duwstang met klepjes i.p.v. draaivleugels (die ik persoonlijk niet zo fijn vind).

15. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Oke dank je voor je snelle reactie!
    Verder zijn er dus geen veranderingen?
    Rijd dus net zo lekker als de bugaboo uit 2007?!
    De ruil staat in princiepe vast en ik word straks gebeld om af te spreken!
    Dus ben helemaal happy! haha

Deel Deze Pagina